رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: تقلبی بودن لباس‌های تیم ملی صحت ندارد.
کد خبر: ۶۷۶۴۹۸
کفاشیان همچنان از آل اشپورت دفاع می کند

علی کفاشیان عصر امروز در نشست خبری که در حاشیه نشست سالانه هیئت رئیسه فدراسیون و روسای هیات‌های فوتبال سراسر کشور در مشهد برگزار گردید، تصریح کرد: علاوه بر تیم ملی فوتبال، کلیه لباس‌های تیم‌های ملی از طریق آل‌اشپورت تهیه می‌شود و با آن‌ها قرار داد داریم و تا به امروز نیز از تمامی لباس‌ها رضایت داریم.

وی ادامه داد: کیفیت و جنس لباس‌های تیم ملی فوتبال نیز در حال حاضر بسیار خوب است و هیچ مشکلی ندارد. اما بحثی که اخیرا می‌شود مربوط به زمانی است که تیم ملی قرار بود در اردوی آفریقای جنوبی حاضر شود و از پیراهن‌ها تنها سه رنگ از آلمان فرستاده شد ولی به دلیل تقاضای تیم ایران برای داشتن دو رنگ دیگر از این لباس‌ها، این دو رنگ از نمایندگی آل‌اشپورت در دبی تهیه شد که ظاهرا این دو رنگ از کیفیت پایین‌تری برخوردار بوده است.

کفاشیان تصریح کرد: این موضوع جنجالی لباس‌های تیم ملی نیز به بحث و اختلاف سرمربی تیم ملی با آل‌اشپورت برمی‌گردد و باعث شد تا این قضیه در مسیر اشتباهی قرار گیرد و این دیدگاه ایجاد شود که لباس‌ها کیفیت خوبی ندارند.

وی تصریح کرد: کی‌روش با آل‌اشپورت اختلاف دارد و مدعی است که باید به دلیل پوشیدن پیراهن‌های این اسپانسر مبلغی از سوی آن‌ها به وی پرداخت شود.

وی ادامه داد: نمونه لباس‌های آل اشپورت به فیفا فرستاده شده و کیفیت، شکل و طرح آن از سوی آن‌ها تائید شده است. آل‌آشپورت نیز چندین ماه روی طرح این پیراهن‌ها کار کرده است و ما نیز از این لباس‌ها راضی هستم و ادامه این بحث حق این برند را از بین می‌برد.

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه بحث تقلبی بودن لباس‌ها به هیچ وجه وجود ندارد عنوان کرد: کی روش و همه اعضای تیم ملی نیز موظف به پوشیدن این لباس‌ها هستند و با همین لباس‌ها ادامه خواهیم داد زیرا فعلا اسپانسر ما آل‌اشپورت است.

وی تاکید کرد: اتفاقی که افتاد، غیر حرفه‌ای بوده و کادر فنی نباید از ابتدا این مسایل را عنوان می‌کردند و برای این که این موضوع ادامه نداشته باشد رسانه‌ها باید کمک کنند.

کفاشیان همچنین ترانه خوانده شده برای تیم ملی گفت: کمیته فرهنگی ما جلساتی را برگزار کرد و به این نتیجه رسیدند که احسان خواجه امیری این آهنگ را بخواند، به اعتقاد من آهنگ خوبی است و مشکلی ندارد.

وی در خصوص وضعیت اعزام خبرنگاران وعکاسان ورزشی به برزیل نیز عنوان کرد: براساس آخرین خبری که شنیده‌ام وزارت ورزش قول حمایت داده است و فدراسیون فوتبال نیز حمایت خواهد کرد و قرار است 30 درصد هزینه توسط وزارت و مابقی نیز توسط خود خبرنگاران پرداخت شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی اظهار کرد: تا به اینجای کار تمام تلاش و سعی خود را کرده‌ایم و بهترین تدارکات را برای این تیم فراهم شده است، بازیکنان ما نیز نشان داده‌اند که با تیم‌های سخت بهتر عمل خواهند کرد و همین موضوع انگیزه آن‌ها را بالا خواهد برد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص میزبانی ایران از جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: نمایندگان AFC در بازدیدی که از ورزشگاه‌های ایران داشتند گزارشات خوبی را تهیه کردند به هر حال ایران توانمندی بسیار بالایی دارد و می‌تواند تاثیر خوبی در توسعه فوتبال آسیا داشته باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر رقیب اصلی ایران را امارات می‌بینند و با صحبت‌هایی که انجام شده است امیدوارم که ایران میزبان این مسابقات شود.

رییس فدارسیون فوتبال همچنین در خصوص محسن قهرمانی و پایان محرومیت وی اظهار کرد: از لحاظ مسایل انضباطی مانعی برای قضاوت قهرمانی وجود ندارد، وی باید تست بدهد و با توجه به نظر کمیته داوران از نظر فدراسیون مانعی برای ادامه فعالیت وی وجود ندارد.

کفاشیان همچنین در خصوص تمدید قرارداد کی‌روش نیز عنوان کرد: در جلساتی که درگذشته داشتیم کی‌روش را به عنوان مربی بعدی تائید کردیم ولی این موضوع برمی‌گردد به روزی که کی‌روش وارد تیم ملی ایران شد و در آن زمان سازمان تربیت بدنی عنوان کرد که پول کی‌روش را می‌دهد ولی در حال حاضر آن قرارداد چندین برابر شده و ما واقعا توان پرداخت چنین هزینه‌ای را نداریم و این درحالی است که کسی نیز حاضر به حمایت نیست. (ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یك نفر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
اقای كفاشیان به جای خنده و مسخره كردن ملت ایران و خندیدن به ریش مردم پاسخ گو باشید
چرا مجلس وزیر ورزش را به خاطر كارهای این اقا به سوال نمی كشد؟
مگر مردم ایران مسخره این اقا هستند كه ابروی ایران را در دنیا می برد؟
خود ال اشپورت در بازدید از اردوی تیم ملی اعلام كرده اند كه لباس های مورد استفاده مال این شركت نیست... لباس های اصلی كجا رفته اند؟
فكر كردید المان و شركت های ان دزد و متقلب هستند كه جنس لباس های دبی و المان ان با هم فرق داشته باشد؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها