برای مذاکره با پرسپولیس نیاز به وکیل ندارم

کریمی: باشگاه‌ها مطمئن شوند ادعایی کرده‌ام بعد تکذیبش کنند

هر کسی موضوع را نوشته از قول خودش است. اگر قرار به مذاکره‌ با من باشد قطعا با خود من حرف می‌زنند و نیاز به وکیل ندارم.
کد خبر: ۶۷۵۲۱۵
کریمی: باشگاه‌ها مطمئن شوند ادعایی کرده‌ام بعد تکذیبش کنند

علی کریمی در خصوص برخی شایعات مبنی بر مذاکراتش با چند تیم اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات همیشه صحبت‌ها و شایعات مطرح بوده است. یک بازیکن به آن تیم می‌رود و بازیکنی دیگر به تیم دیگری خواهد رفت، نمی‌توان جلوی این موضوع را گرفت.

وی افزود: من دوست دارم درباره خودم اظهارنظر کنم و کاری به هیچکس ندارم، از مدیران باشگاه‌ها می‌خواهم وقتی که روزنامه‌ها و سایت‌ها از خودشان مطالبی را درباره من می‌زنند اول از صحت و سقم آن باخبر شوند و بعد به دنبال تکذیب آن بروند. مگر من حرفی زده بودم که از فلان تیم پیشنهاد دارم.

کریمی ادامه داد: قصد بی‌احترامی به هیچکس را ندارم اما انتظار دارم که این موضوع را مدیران عزیز رعایت کنند. من حتی در مصاحبه‌های قبلی‌ام نگفتم که از این تیم یا آن تیم پیشنهاد دارم اما برخی خودشان نوشته‌اند و از مدیران هم تکذیبیه می‌گیرند.

کریمی در پاسخ به این سؤال که آیا تا امروز با باشگاهی صحبت کرده‌اید یا خیر، گفت: من فقط تا امروز با آقای جلالی که همیشه به من لطف دارند گفت‌وگویی در حد تلفنی داشته‌ام و هیچ اتفاقی بین من و باشگاه سایپا نیفتاده است و فقط از مجید جلالی خواستم که به من اجازه دهد تا بعدا بیشتر درباره‌اش صحبت کنیم. الان همه به فکر جام جهانی هستند و من هم در حال استراحت و پیگیر کارهای شخصی هستم.

وی افزود: البته باز هم می‌گویم تا به این لحظه هیچکس جز آقای جلالی با من مذاکره رسمی نداشته است. هر وقت نماینده رسمی یک باشگاه با من مذاکره کرد با کمال میل و با احترام پاسخ آنها را خواهم داد ولی تا به این لحظه اتفاق خاصی نیفتاده است. متأسفانه برخی‌ از خودشان مطلب زده‌اند و برخی مدیران هم که از آنها انتظار دارم بیشتر در مورد اخبار و صحت و سقم آن وسواس نشان دهند و بعد عکس‌العمل، آن را تکذیب کرده‌اند. من هیچ وقت دنبال بازارگرمی و این حرف‌ها نبوده و نیستم و در مورد آینده باز هم می‌گویم دست خداست و باید ببینم قسمتم چه می‌شود.

هافبک سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره خبری مبنی بر حضور نماینده‌اش در باشگاه پرسپولیس و گفت‌وگو با مسئولان این باشگاه نیز گفت: من وکیلم را جایی نفرستادم! هر کسی موضوع را نوشته از قول خودش است. اگر قرار به مذاکره‌ با من باشد قطعا با خود من حرف می‌زنند و من وکیل ندارم. حالا شاید بنده‌‌های خدا برای پیگیری کار خودشان به باشگاه رفتند که آقایان همه چیز را به من ربط دادند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها