کد خبر: ۶۷۴۸۳۸
مدیر کمپ رئال مادرید: رئیس قبلی پرسپولیس تنها به دنبال عکس گرفتن با من بود

مدیر کمپ فوندانسیون باشگاه رئال‌مادرید گفت: رئیس باشگاه پرسپولیس دوست داشت با من عکس بگیرد و از عکس‌هایش با من استفاده کرد.

خواکین بلشا در کنفرانس خبری خود گفت: رئال مادرید مسئولیت بزرگی در فوتبال دارد. در فوندانسیون باشگاه رئال مادرید کارهای مربوط به آموزش انجام می‌شود و به عنوان رئیس فوندانسیون رئال مادرید به ایران آمده‌ام تا برای بچه‌های ایرانی کلاس‌های آموزشی برگزار کنیم.

وی افزود: فوندانسیون رئال مادرید قلب باشگاه است. تلاش می‌کنیم که به بچه‌ها از طریق آموزش فوتبال بیاموزیم. فوندانسیون رئال مادرید در پنج قاره جهان مشغول به فعالیت است. از استرالیا تا کانادا، از سنگاپور تا برزیل و از مراکش تا انگلیس کلاس‌های آموزشی داریم. اطلاعات ارزشمندی در اختیار بچه‌ها قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم همه چیز را در کنترل بگیریم. امروز اعلام می‌کنم که پس از یک سال صحبت با شرکت آفتاب سرانجام به توافق رسیدیم تا کمپی را در ایران راه‌اندازی کنیم.

خواکین در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد: کمپی که در ایران درست می‌کنیم شامل دو اردوی 15 روزه است. در این چند روز تمرینات مختلفی را در نظر می‌گیریم تا بازیکنان را به آمادگی برسانیم. هنوز نمی‌دانم قرار است چه امکاناتی به بچه‌ها بدهیم اما تمام این مسائل را بررسی خواهیم کرد، باید رختکن‌های متفاوت، کمپ فوتبالی بزرگ، سالن مجهز و ... داشته باشیم. می‌دانم تابستان‌های ایران بسیار گرم است و برای اذیت نشدن بچه‌ها نیاز به سالن‌های مجهز داریم. افراد حاضر در این کمپ‌ها یک و نیم ساعت صبح، و یک و نیم ساعت عصرها تمرین خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: تعدادی از مربیان اسپانیایی به ایران می‌آیند تا در کنار تعدادی از مربیان ایرانی فعالیت خود را در این اردوها دنبال کنند. یک کمپ داخلی نیز برگزار می‌کنیم و با شرکت صحبت کردیم کمپ‌هایی را در شهرستان داشته باشیم. باید شرایطی وجود داشته باشد که بازیکنان در چند روزی در اردو قرار بگیرند و شرایط حضور در اردو را تجربه کنند. خوشحالم که در ایران حضور داریم.

وی در مورد اینکه آیا خودتان خواستید در ایران بمانید یا اینکه شرکت ساحل آفتاب این درخواست را ارائه کرده است، عنوان کرد: ما کارمان آموزش دادن به بچه‌ها است، دنبال پرورش رونالدو نیستیم از هر 10 هزار بازیکن یکی مثل رونالدو پیدا می‌شود. مهم نیست این بازیکنان در آینده معروف شوند برای ما مهم آموزش بازیکنان است.

وی افزود: کمپی که ما در نظر داریم قیمتش مناسب‌تر از کمپ‌های دیگر است و وقتی یک مربی از اسپانیا به ایران می‌آید می‌تواند علم خود را در اختیار بازیکانان قرار دهد. علم ثابت کرده بازیکنان خردسال در کنار خانواده و جایی که زندگی می‌کنند بهتر می‌توانند به نهایت پیشرفت برسند. برای ما باعث افتخار است که بیشتر با فرهنگ ایران آشنا شویم. بنده در همین مدت کوتاه عاشق نان ایرانی شده‌ام.

خواکین در مورد اینکه چقدر از برگزاری این کمپ‌ها سود می‌برند، عنوان کرد: ما سودی نمی‌بریم و به طور واضح بگویم کار ما پول درآوردن نیست بلکه به دنبال تربیت بازیکنان هستیم. کار ما آموزش است. باشگاه رئال‌مادرید در آموزش حرفه‌ای بازیکنان تخصص دارد هزینه‌هایی مثل غذا، مکان استراحت و بیمه بازیکنان بین افراد تحت قرارداد تقسیم می‌شود.

وی در مورد اینکه زمان محمد رویانیان به ایران آمد و آیا قراردادی امضاء کرده است، عنوان کرد: هیچ وقت با پرسپولیس قرارداد امضاء‌ نکردم و هیچ توافقی انجام ندادیم. سال قبل تازه در حال رسیدن به نتیجه و اینکه چه کاری باید انجام دهیم، بودیم. رئیس پرسپولیس دوست داشت با من عکس بگیرد و از عکس‌های من استفاده کرد. با همکاری شرکت ساحل آفتاب پروژه‌های مختلفی داریم شک نکنید پروژه بعدی ما با این شرکت یک مدرسه عمومی و خیریه برای بچه‌هایی است که درآمد مالی زیادی ندارند.

وی در مورد اینکه آیا از توافق باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید برای عقد قرارداد اطلاع دارد، گفت: به اینجا نیامده‌ام در مورد تیم اول رئال مادرید صحبت کنم. بنده مسئول کمپ باشگاه هستم و نمی‌توام بگویم این مسئله صحت دارد یا نه. می‌دانم پرسیدن از رونالدو و بنزما برای شما جذاب است اما این کار من نیست.

خواکین در پایان در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال‌مادرید و اتلتیکو مادرید اظهار داشت: فکر کنم رئال مادرید پیروز این مسابقه شود. اتلتیکو مادرید تیم قوی است و روز گذشته به مقام قهرمانی اسپانیا رسید. مطمئنم رونالدو در فینال لیگ قهرمانان اروپا یک گل می‌زند و رئال مادرید، یک بر سه پیروز می‌شود.(فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها