اما و اگرهای بسیار در خصوص ممنوع الفعالیت شدن پرویز مظلومی

3 مربی نمی توانند در لیگ چهاردهم مربیگری کنند

این روزها صحبت درباره رحمتی زیاد است هر چند او هم در این مدت کم مصاحبه نکرده با این حال رحمتی بسیاری از حرف ها را به بعد از جام جهانی موکول کرده است.
کد خبر: ۶۷۴۸۱۰
مصاحبه خاص مهدی رحمتی در مورد حواشی

سید مهدی رحمتی در خصوص تغییر و تحولات رخ داده در باشگاه استقلال و همچنین آخرین اظهارات علی کفاشیان صحبت‌های زیر را انجام داد:

در ابتدا از تغییر و تحول در استقلال شروع کنیم.

جا دارد از همین طریق به علی فتح‌الله زاده یک خسته نباشید بگویم زیرا وی در استقلال زحمات زیادی کشید و انصافا او خیلی برای این تیم تلاش کرد. به بهرام افشارزاده هم تبریک می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هیات مدیره جدید استقلال برنامه‌های خوبی را برای این تیم در نظر بگیرد.

به این تغییرات خوشبین هستی؟

به نظر من استقلال و پرسپولیس جزو تیم های پرطرفدار ایران هستند و نتیجه گیری این دو تیم تاثیر به سزایی در روند کلی فوتبال ایران دارد.به خصوص اینکه نتایج این دو تیم روی مردم اثر گذار است.تماشاگران هر دو تیم با بردهای استقلال و پرسپولیس تیم خوشحال و با باخت‌های آنها ناراحت می‌شوند.با صحبت‌های و پیگیری های آقای خادم مطمئنا راهکارهای مناسبی برای حل مشکلات این دو تیم در نظر گرفته شده است.

توقعت از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال چیست؟

من امیدوارم هیات مدیره و شخص آقای افشارزاده بستری را برای این باشگاه فراهم کند که مشکلات گذشته را نداشته باشد. بازیکنان و طرفداران استقلال توقع دارند تیم شرایط بهتری نسبت به گذشته داشته باشد و استقلال سال موفقی را سپری کند.
alt


برای فصل آینده چه تصمیم گرفته‌ای؟

من مشکلی برای تمدید قرارداد با استقلال ندارم‏، سال گذشته کاپیتان این تیم بودم و سال سختی را هم پشت سر گذاشتیم.اولویت اول من همیشه استقلال است و مشکلی برای تمدید قرارداد ندارم.

در این چند روز اخیر از طرف آیت‌اللهی و نبی مصاحبه‌هایی در مورد تو انجام شد و امروز کفاشیان در اظهار نظری گفته رحمتی برای بازگشت به تیم ملی باید نامه عذرخواهی سه خطی را امضا می‌کرد. نظر تو چیست؟

من علی کفاشیان را دوست دارم و برای او احترام زیادی قائل هستم اما چون تمام فکر و ذکر تیم ملی و مردم خوب کشورم معطوف به جام جهانی است ترجیح‌ می‌دهم سکوت کنم و حرفی نزنم و در کنار مردم برای موفقیت تیم ملی دعا کنم ولی چون خیلی از دوستان دوست دارند با دروغ و انحراف فکری اذهان مردم را فریب بدهند بلافاصله بعد از بازی‌های تیم ملی در جام جهانی با اجازه شخص آقای کفاشیان تمامی اسناد و مدارک و فایل‌های صوتی را در اختیار یک خبرگزاری معتبر قرار می‌دهم تا مردم در جریان همه امور قرار بگیرند و حرف‌هایم به آنها ثابت شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
۰
۰
سید جان موظب باش ركب بهت نزنند در قالب دوست ومشاوره و ازین حرفها
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها