یک منبع اطلاعاتی صهیونیستی فاش کرد در شرایطی که بنیامین نتانیاهو تلاش می‌کند تا با تصویب قوانینی پست ریاست جمهوری رژیم صهیونیستی را حذف کند، شیمون پرز نیز به شدت تلاش می‌کند تا نتانیاهو را از قدرت برکنار کند.
کد خبر: ۶۷۴۵۲۶
چرا پرز در اندیشه برکناری نتانیاهو است؟

سایت عبری زبان تیک دبکا گزارش داد: شیمون پرز، رئیس رژیم صهیونیستی از دو سال قبل تلاش می‌کند تا یک فراکسیون سیاسی به ریاست ایهود باراک، نخست وزیر پیشین اسرائیل را تشکیل دهد تا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و حزب لیکود را از قدرت برکنار کند تا نه تنها با فلسطینی‌ها بلکه با ایران نیز به صلح دست یابد.

سایت مذکور اعلام کرد: از زمانی که ایهود المرت وهمچنین گابی اشکنازی، رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از قدرت کنار رفتند، شیمون پرز تلاش می‌کند تا از طریق تشکیل این فراکسیون سیاسی، ایهود باراک را به قدرت برساند.

از نظر شیمون پرز، بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی را در وضعیت فلج سیاسی قرار داده و از پرونده ایران گرفته تا مذاکره با فلسطینی‌ها نتوانسته به نتیجه‌ای دست یابد.

پیشتر جدعون ساعر، وزیر داخلی رژیم صهیونیستی فاش کرده بود که بنیامین نتانیاهو درصدد است پست ریاست رژیم صهیونیستی را به صورت کامل ظرف چند ماه حذف کند و وی به همین دلیل در تلاش است تا انتخابات جهت تعیین رئیس رژیم صهیونیستی را به تعویق بیندازد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها