کد خبر: ۶۷۴۲۴۶
عدالتی که در روزنامه ها و مطبوعات دیده نمی شود

به گزارش تحریریه ایروالی جام جم ورزشی، در حالی که ورزش کشورمان در چند سال اخیر رو به پیشرفت و تعالی حرکت می کند ولی انگار هنوز روزنامه های ورزشی کشورمان از خواب بیدار نشده اند.
درست است که رشته فوتبال یک رشته ی عمومی است و دارای محبوبیت فراوانی نزد مردم ایران ، اما یادمان نرود در دنیای ورزش این والیبال و بسکتبال هستند که رشته فوتبال را تعقیب می کنند. این موضوع در چند سال اخیر بسیار به چشم آمده است ولی انگار هنوز چشمان مطبوعات ملی ما بسته مانده.

در دو سال اخیر والیبال در ایران همراه با پیشرفت چشمگیر، محبوبیت چشمگیری هم داشته است، والیبالی که قدرت های دنیا را به زانو درآورد و حال سوپراستارهای والیبالمان در دل مردم سرزمینمان جای دارند و مردمان ایران زمین در جای جای کره خاکی به قد و قامت رشیدشان می نازند، والیبالی که در لیگ برتر گذشته بیشتر از لیگ برتر فوتبال تماشاچی داشته اما متاسفانه صندلی های خالی ورزشگاه های فوتبال به سالن های والیبال ارجحیت دارند و هیچگاه مسابقات سوپرلیگ والیبال کشورمان سرتیتر روزنامه ها نشد. حال باید جستجو کرد و یابید که چرا موضوع شش مصدومیت ستاره قدرتی تیم ملی کشورمان حمزه زرینی روی هیچ یک از صفحات روزنامه به ویراش در نیامد، چرا مسابقات باشگاه های آسیا با قهرمانی کاله و درخشش عادل غلامی بر روی صفحه ی روزنامه ملی نقش نبست، چرا موضوع محرومیت تک ستاره تیم ملی ایران و بهترین مدافع لیگ جهانی 2013 محمد موسوی در سر تیتر هیچ یک از روزنامه های ما درج نشد، چرا بعد از انتخاب سعید معروف به عنوان بهترین بازیکن آسیا کسی به آن افتخار نکرد و هزاران چرائی که هیچگاه به جواب آن نرسیدیم. سوال اکثر مردم ما اینجاست مگر خون فوتبالیست های مان با افتخارات کمتر از والیبالیست های جهانی مان پر رنگ تر است؟ آیا دعوای دو مربی فوتبال و مصاحبه با بازیکن خارجی فوتبال از لیگ والیبال و اتفاقات والیبالی کشورمان کمتر است؟ مگر امثال سعید معروف ها و موسوی ها، زرینی ها، غلامی ها ، غفورها، ظریف ها و ... فرزند همین کشور پهناور نیستند مگر رنگ پیراهن ملی آن ها ملی پوشان فوتبال متفاوت است؟ یادمان نرفته که بعد از خداحافظی اسطوره ورزش کشور، فرهاد ظریف فقط یک روزنامه تصویر کوچکی از این بزرگ مرد کوچک در سمت راست روزنامه خود کار کرد. باید دید فرق بهترین لیبرو آسیا و بهترین لیبرو جام بزرگ قهرمانان جهان با فرهاد مجیدی چه بود. شاید خودمان مقصریم، اگر به اندازه اعتبار و افتخار ورزشکار ملی در رسانه ها و مطبوعات به آن پرداخته شود، قطعا هیچ فوتبالیستی با دو میلیارد قرارداد بعد از باخت به لبنان با رسانه ها قهر نمی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
۰
۰
100% با نوشته هاتون موافقم.
دیگه زمانش رسیده كه صدا و سیما به سایر رشته های ورزشی بجز فوتبال هم اهمیت بده.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها