جام جم در گفتگوی اختصاصی بررسی می‌کند

حسین هدایتی چقدر ثروت دارد؟

حسین هدایتی پیشنهاد فدراسیون فوتبال است برای تجلیل از سوی کفدراسیون فوتبال آسیا.
کد خبر: ۶۷۴۰۲۶
هدایتی و دو همراه خاص در مراسم تجلیل فوتبال آسیا

سایت جام جم ورزشی - حسین هدایتی روز چهارم خرداد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان می گیرد. هدایتی که حاصل باشگاهداری اش تیم فوتبال استیل آذین است.

تیمی که دو سال قبل به دسته دوم برگشت و دیگر خبری از تیمداری اش نیست . هدایتی کسی که جست و جوی نامش همراه با نام علی کفاشیان یا حجه الاسلام علیپور ، یا خیلی دیگر از مدیران فدراسیون فوتبال نتایجی عجیب را به همراه می آورد حالا از سوی فدراسیون فوتبال به دلیل باشگاهداری همراه با خدمات اجتماعی از جمله آنچه آزادسازی زندانیان لقب داده شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تجلیل می شود. این اتفاق درحالی می افتد که بزرگانی چون مرحوم درویش ، مدیران باشگاه مکتبی شاهین ، وحدت ، فولاد خوزستان و ... هیچ گاه در لیست مدیرانی که برای چنین مراسمی از سوی علی کفاشیان یا دیگر مدیران فوتبال معرفی شدند ، قرار نداشتند. هدایتی اما به این مراسم می رود تا در ضیافتی که در پایان بازی های فوتبال قهرمانی آسیای بانوان در ویتنام برگزار می شود از شیخ سلمان جایزه بگیرد.

او و همراهانش که شامل یک خبرنگار و یک فعال نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ برتر هستند درحالی به این سفر می روند و نشان باشگاهداری مسئولانه فوتبال ایران لقب می گیرند که هنوز چنین افتخاری در تاریخچه افتخارات باشگاه هایی چون شاهین یا وحدت یا شموشک نوشهر نیست. این برگ زرین دیگری است از مدیریت مسئولانه مدیران فدراسیون فوتبال.(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها