تنها چهره های شناخته شده در فوتبال ایران از نظر توماس هسلر علی دایی و مهدوی کیا هستند.
کد خبر: ۶۷۴۰۲۴
هسلر: دایی را می‌شناسم، گل‌های زیادی برای هرتابرلین می‌زد

سایت جام جم ورزشی - توماس هسلر پیشکسوت فوتبال آلمان که برای حضور در پدیده مشهد چند روزی را به کشورمان آمده بود در گفت‌وگویی در خصوص اینکه از نظر وی کدام تیم می‌تواند قهرمان جام جهانی شود، گفت: برزیل همیشه در فوتبال یک مدعی است و در این دوره هم به دلیل داشتن بازیکنانی مثل نیمار و ... می‌تواند نقش اصلی را برای قهرمانی در جام جهانی ایفا کند. البته نمی‌توان از فشاری که تماشاگران برزیلی روی تیم ملی کشورشان دارند بی‌تفاوت گذشت. هر چند که من فکر می‌کنم برای قهرمانی در جام جهانی تیم‌های دیگری مثل آلمان، ایتالیا، اسپانیا، اروگوئه،‌ هلند، انگلیس و فرانسه هم شانس قهرمانی دارند و می‌توانند در نقش یک مدعی ظاهر شوند.

هسلر در مورد تیم ملی فوتبال آلمان و عملکرد احتمالی این کشور در جام جهانی برزیل هم خاطرنشان کرد: این دوره از جام جهانی این امیدواری وجود دارد که آلمان‌ها بتوانند بعد از چند دوره ناکامی در جام جهانی قهرمان شوند و من به این موضوع امیدوارم که بازیکنان تیم ملی کشورم بتوانند شرایط را به گونه‌ای تغییر دهند که بعد از جام جهانی 1990 ایتالیا یک بار دیگر قهرمان جام جهانی شویم اما این موضوع بستگی به مسائل جانبی زیادی دارد.
اسطوره فوتبال آلمان در پاسخ به این سؤال که آیا آلمان‌ها قصد انتقام‌گیری از تیم ملی فوتبال ایتالیا را در جام جهانی دارند یا نه، افزود: در چند دوره است که ما با باخت مقابل آلمان‌ها در یورو و مسابقات دیگر حذف می‌شویم و من امیدوارم اگر این بار به ایتالیا برخورد کردیم بتوانیم از این تیم انتقام بگیریم.

پیشکسوت فوتبال آلمان در خصوص شناختش از بازیکنان ایرانی تصریح کرد: از بین بازیکنان ایرانی که در سال‌های مختلف دیده‌ام علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا را می‌شناسم. دایی مهاجمی بود که گل‌های زیادی می‌زد و از بازیکنان قدیمی هرتابرلین و بایرن مونیخ به حساب می‌آمد. مهدی مهدوی‌کیا را هم می‌شناسم و با فوتبال او آشنا هستم. البته چند سالی است که در سطح اول فوتبال آلمان بازیکن ایرانی وجود ندارد و من امیدوارم بعد از مسابقات جام جهانی و در آینده‌ای نه چندان دور بازیکنان ایرانی باز هم راهی بوندسلیگا شوند.

هسلر در پایان درباره عملکرد بازیکنان آلمان در جام جهانی گفت: با توجه به بازیکنان بزرگی نظیر گوتسه و رویس که در تیم ملی آلمان بازی می‌کنند انتظار می‌رود که عملکرد خوبی را از بازیکنان آلمان در جام جهانی برزیل شاهد باشیم.(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها