حاشیه نخستین جلسه‌ هیات مدیره استقلال

آمدن با ماشین‌های کرایه‌ای و رفتن با خودروهای آنچنانی

نخستین جلسه هیئت مدیره استقلال در حالی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.
کد خبر: ۶۷۳۹۹۹
آمدن با ماشین‌های کرایه‌ای و رفتن با خودروهای آنچنانی

سایت جام جم ورزشی - ظاهراً پس از اینکه روز چهارشنبه اعضای جدید هیئت مدیره استقلال معرفی شدند به برخی از آنها از جمله منصور پورحیدری و مسعود معینی اعلام شده بود که ساعت 8 روز گذشته جلسه‌ای در وزارت ورزش برگزار می‌شود.

بر همین اساس برخی از اعضا از جمله پورحیدری، نجف‌نژاد و معینی در ساعت اعلام شده در وزارت ورزش حضور یافتند اما دیگر اعضا در ساعت‌های مختلف خود را به جلسه رساندند. با توجه به این موضوع خادم تصمیم گرفت با افرادی که زودتر خودشان را به جلسه رسانده بودند، صحبت کند. پس از پایان این جلسه خادم مجبور شد با سایر اعضای هیئت مدیره که در وزارت ورزش حضور پیدا کرده بودند نیز جلسه‌ای جداگانه برگزار کند.

به نظر می‌رسید پورحیدری، معینی و نجف‌نژاد از حضور نداشتن اعضای هیئت مدیره در ساعت اعلام شده ناراحت بودند، چون پورحیدری اعلام کرد به خاطر این جلسه خود را از شهرستان به تهران رسانده است. نجف‌نژاد نیز در حالی که با درخواست خبرنگاران برای مصاحبه روبرو شده بود با عصبانیت خارج شد و با سرعت با خودروی شخصی خود محل را ترک کرد.

* علاوه بر اینکه همه اعضای هیئت مدیره استقلال در ساعت تعیین شده حضور نیافتند، برخی از آنها یکدیگر را نمی‌شناختند. ضمن اینکه از طرف روابط عمومی وزارت ورزش اطلاع‌رسانی نشده بود که جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار می‌شود و به همین دلیل خبرنگاران نتوانستند وارد وزارت ورزش شوند.

* برخی از اعضای هیئت مدیره با آژانس خود را به محل جلسه رسانده بودند اما پس از پایان جلسه با ماشین‌های مدل بالا از مجموعه خارج شدند که این موضوع باعث تعجب خبرنگاران شده بود.

* گروه دوم از اعضای هیئت مدیره استقلال که با مسئولان وزارت ورزش جلسه داشتند، افرادی بودند که طبق گفته بهرام افشارزاده قرار است گروه اسپانسرینگ باشگاه استقلال باشند. سید سعید رضا سیف افجه‌ای، رضا صادق‌پور، پندار توفیقی و کامران صاحب پناهی افرادی هستند که گفته می‌شود قرار است اسپانسر فصل آینده استقلال باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها