غلام پیروانی در گفت‌و‌گو با جام جم:

در‌ جام‌جهانی باید جنگجو باشیم

شناگر مستعد به اردوی تیم ملی بازگشت

حل مشکل رهام پیروانی با کدخدا منشی

کد خبر: ۶۷۳۹۵۷
حل مشکل رهام پیروانی با کدخدا منشی


پس از حاشیه های بوجود آمده به دنبال عدم حضور رهام پیروانی در اردوهای تیم ملی، جلسه ای با حضور نمایندگان وزارت ورزش، مسئولان فدراسیون و خانواده پیروانی تشکیل و مقرر شد این شناگر حسب اعلام کادر فنی در زمان های تعیین شده در اردو تیم ملی حضور پیدا کند.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، به دنبال حاشیه های بوجود آمده پس از مسابقات بین المللی دبی و عدم حضور رهام پیروانی در اردوهای تیم ملی ایران، جلسه ای با حضور نمایندگان وزارت ورزش، مسئولان فدراسیون، غلام پیروانی (عموی شناگر) و پیمان پیروانی (پدر شناگر) برگزار شد.

در این جلسه بعد از شرح موضوع تمامی اعضا به قانون مداری و لزوم حمایت از ورزشکاران مستعد از جمله رهام پیروانی تاکید کردند.

غلام پیروانی به نمایندگی از این شناگر رده سنی جوانان هر نوع مصاحبه مربوط به خود و رهام پیروانی را علیه مسئولان فدراسیون تکذیب کرد و خواستار تعامل بیشتر مسئولان برای ادامه روند موفقیت های برادرزاده خود شد.

همچنین ناصر طالبی (نماینده وزارت ورزش) نیز با تاکید بر رعایت موازین قانونی تاکید کرد: تمام ورزشکاران در هر سطح و رشته ای باید در چارچوب قوانین مصوب وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی حرکت کنند و در غیر این صورت امکان حضور ورزشکاران به عنوان نماینده ایران در هیچ رویداد ورزشی بین المللی وجود نخواهد داشت.

در پایان با ریش سفیدی و میانجیگری بزرگان حاضر در جلسه قرار شد تا با توجه به اهمیت آینده ورزشی رهام پیروانی از حاشیه های گذشته گذر شود. بر همین اساس با نظر محسن رضوانی (رئیس فدراسیون) صورت جلسه ای تدوین و به امضا اعضا جلسه رسید.

طبق متن این صورت جلسه مقرر شد رهام پیروانی (مثل سایر شناگران) تمرینات خود را به صورت شخصی ادامه دهد ولی بر اساس ضوابط و مقررات حسب اعلام کادر فنی در زمان های اعلام شده در کنار دیگر اعضا تیم ملی در اردو حضور پیدا کنند. این صورت جلسه به تائید تمامی اعضا رسید.

آقایان ناصر طالبی (مشاور معاونت ورزشی وزارت)، قاسمی (ریاست اداره حراست دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی)، محسن رضوانی (رئیس فدراسیون شنا)، تکمه چی (کارشناس حراست وزارت ورزش)، کمانه (مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس)، مداحی فر(رئیس هیات شنا استان فارس)، احمد یاقوتی (قائم مقام فدراسیون شنا)، محسن سمیع زاده(دبیر فدراسیون شنا)، غلامحسین پیروانی(عموی شناگر) و پیمان پیروانی(پدر شناگر) صورت جلسه را امضا کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها