امیر قلعه نویی پس از جدایی مجتبی جباری نتوانست جای خالی او را پر کند و خط هافبک استقلال هیمشه در فصل سیزدهم لنگ می زد . بویژه در بازیهایی که آندو تیموریان هم حضور نداشت این ضعف بیشتر به چشم می آمد .
کد خبر: ۶۷۳۴۱۰
چشم امید قلعه نویی به جانواریو

ایمان مبعلی نیز که بعنوان یار کمکی استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کرد هیچگاه نتوانست خلاء یک بازیساز تمام عیار مثل مجتبی جباری را در مرکز زمین آبی ها پر کند تا حالا امیر قلعه نویی بیش از پیش به فکر یافتن یک هافبک بازیساز در مرکز میانه زمین تیمش باشد .
به گزارش جام جم ورزشی ، گفته می شود با توجه به سابقه خوب جانواریو در استقلال و شناخت خوبی که قلعه نویی از توانایی های این بازیکن برزیلی دارد ، سرمربی آبی ها تصمیم دارد در صورت ماندن در راس کادر فنی این تیم ، زمینه بازگشت هافبک برزیلی را فراهم کند . هر چند که گفته می شود جانواریو بعد از آن مصدومیت و جدایی ناخواسته اش از استقلال در فصل داوزدهم لیگ برتر ، دیگر دور و بر تمرینات فوتبال را خط قرمز کشیده و در کشورش به ساخت و ساز مشغول شده است ، اما شنیده ها حاکی است قلعه نویی از طریق مدیر برنامه های این بازیکن به وی پیام داده است که در صورت تمایل به بازگشت به صحنه فوتبال ، استقلال می تواند مقصد او باشد .
به هر صورت باید دید جانواریو به چراغ سب قلعه نویی پاسخ مثبت می دهد یا ترجیح می دهد خارج از هیاهوی فوتبال ، کارهای اقتصادی اش را در زمینه ساخت و ساز در برزیل پی بگیرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مرجع خبری باشگاه پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
۰
۰
استقلال مدرسه پیرمردها
خخخخخخخخخ
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها