فردی مانند قلعه‌نویی نیازی به صحبت کردن ما ندارد و او مربی‌ای است که توانایی‌های خود را در استقلال و باشگاه‌های دیگر به خوبی نشان داده است.
کد خبر: ۶۷۱۳۳۱
پورحیدری: اگر در هیات مدیره جدید بحث‌های فنی هم باشد حاضرم کمک کنم

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان این که تاکنون از سوی وزارت ورزش و جوانان برای عضویتش در هیات مدیره جدید این باشگاه پیشنهادی نشده است، گفت: اگر قرار باشد بحث‌های فنی نیز در هیات مدیره جدید در طول فصل انجام شود حاضرم به استقلال کمک کنم.

منصور پورحیدری درباره شنیده‌ها مبنی بر این که از او به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال نام برده می‌شود، اظهار کرد: در جریان این موضوع نیستم و از آن خبر ندارم اما باید بگویم درباره این موضوع که برخی رسانه‌ها ادعا کردند در دیدارم با خادم استعفای خود را در هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده‌ام به این صورت صحت ندارد و تنها گفتم اگر قرار باشد بحث‌هایی که در هیات مدیره استقلال مطرح می‌شود مانند سابق تنها درباره مسائل مالی، چک برگشتی بازیکنان، مبلغ هتل و ... باشد من به عنوان یک فرد فنی نمی‌توانم کمکی به استقلال کنم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان این که مشکلات مالی از مهم‌ترین معضلات پیش روی این باشگاه است، افزود: فصل گذشته همواره در هیات مدیره در مورد مسائل مالی بحث می‌شد و به هیچ وجه بحث‌های فنی مطرح نشد. دیدم اگر قرار باشد هیات مدیره جدید نیز به همین منوال به کار خود ادامه دهد، توان انجام این کار را ندارم و آدم‌هایی باید بیایند که اقتصادی بوده و بتوانند مشکلات باشگاه را حل کنند اما اگر هیات مدیره جدید این سیاست را داشته باشد که بحث‌های فنی نیز در جلساتش مطرح شود، حاضرم همانطور که وظیفه دارم به باشگاه استقلال کمک کنم و هر کاری از دستم بر بیاید را برای باشگاه محبوبم انجام می‌دهم.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون پیشنهادی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای عضویت من در هیات مدیره جدید باشگاه استقلال نشده و باید منتظر بمانیم و ببینیم افراد مورد نظر وزارت ورزش و جوانان چه کسانی هستند که من اطلاعی از نام این افراد ندارم.

پورحیدری در مورد شرایط استقلال برای فصل بعد لیگ برتر نیز گفت: همه این‌ها از انتخاب مربی و بازیکن به انتخاب اعضای هیات مدیره بستگی دارد تا کار را بتوانیم شروع کنیم و همه منتظر هستیم ببینیم هیات مدیره کی انتخاب خواهد شد تا برنامه‌های باشگاه مشخص شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره ماندن قلعه‌نویی در استقلال نیز گفت: فردی مانند قلعه‌نویی نیازی به صحبت کردن ما ندارد و او مربی‌ای است که توانایی‌های خود را در استقلال و باشگاه‌های دیگر به خوبی نشان داده است. این که او در استقلال می ماند یا خیر به تفاهم مدیرعامل بعدی استقلال با قلعه‌نویی برمی‌گردد. حتی خود فتح‌الله‌زاده هم مشخص نیست که فصل بعد در استقلال هست یا نه اما این‌ها افراد با تجربه‌ای هستند و باید ببینیم وزارت ورزش و جوانان چه تصمیمی خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشخص نشدن اعضای هیات مدیره تاکنون می‌تواند سبب بروز مشکلاتی برای استقلال در فصل بعد شود، خاطرنشان کرد: نه! هنوز زمان زیادی تا شروع لیگ برتر داریم و اول خرداد فصل نقل و انتقالات بازیکنان آغاز می‌شود. ان‌شاءالله با انتخاب اعضای هیات مدیره تیم خوبی برای فصل بعد بسته خواهد شد و هواداران نگرانی بابت این قضیه نداشته باشند.

پورحیدری درباره شنیده‌ها درگیری لفظی دو نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان بر سر ماندن در این تیم نیز گفت: من چنین چیزی نشنیده‌ام و فکر نمی کنم با توجه به شناختی که از این افراد دارم این خبر صحت داشته باشد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
۰
۰
منصور خان دوران طلایی شما هیچگاه از یاد نخواهد رفت یاد تمرینها در دیهیم بخیر

نیازمندی ها