یک منبع آگاه ضمن اعلام بازداشت «محمد رویانیان» مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس و رییس سابق ستاد سوخت به خبرگزاری ایرنا گفت: وی در ارتباط با پرونده ستاد سوخت بازداشت شده است.
کد خبر: ۶۷۰۹۶۶
رویانیان بازداشت شد

براساس این گزارش، رویانیان پیشتر در ارتباط با پرونده ستاد سوخت به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت احضار و تفهیم اتهام شده بود.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور نیز هشتم اردیبهشت ماه در نشست خبری درباره پرونده ستاد سوخت گفت: تا کنون سه نفر در این خصوص بازداشت شده اند و بقیه با قید وثیقه آزاد هستند.

رویانیان نیز پیشتر درباره احضار خود به دادسرا در ارتباط با پرونده ستاد سوخت گفته بود: به دادسرا رفتن جرم نیست و قوه قضاییه و دادسرا خانه من است.

از سوی دیگر باشگاه خبرنگاران به نقل از یک منبع آگاه در باره انتقال محمدرویانیان به زندان اوین اظهارداشت: این خبر صحت ندارد و این فرد به زندان اوین منتقل نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
۰
۰
پیدا كردن دزد در كشور ما بسیار بسیار آسانه....
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
۰
۰
آقای جام ج!منظورم ایشون نبود. سرقت از بیت المال واختلاس و رانت خواری و... در كشور ما به شدت شیوع پیدا كرده و این نگاه های جانبدارانه شما هم هیچ فایده ای برای این مردم محروم و مظلوم نخواهد داشت.
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
۰
۰
واقعا تمام انسان ها با هم برابرن من ی روزی تو لباس خدمت پلیس به خاطر یك اشتباه و نداشتن ضامن رفتم زندان
بخاطر صدور چند تا قبض جریمه
نمیدونم حتی جرمم چی بود گزارش خلاف واقع
خدا به سزای اعمالش رساند شب و روز نفرینش كردم تا.....
؟
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
۰
۰
اقای افشین مطمئن باشید خدا اون بالا بیكار نیست كه به نفرینای شما توجه كنه این كاری هم كه سردار كرده به دستور برخی آقایون بوده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها