با حامی جدید تیم ملی فوتبال ایران

نیوشا ضیغمی: یک گل به مسی بزنیم چی میشه؟

نیوشا ضیغمی هم به کمپین هنرمندان حامی تیم ملی پیوسته است. او قرار است به برزیل برود.
کد خبر: ۶۷۰۹۳۸
نیوشا ضیغمی: یک گل به مسی بزنیم چی میشه؟

سایت جام جم ورزشی - گفت و گوی جالب او درباره تیم ملی فوتبال و مسائل فوتبالی در ادامه بخوانید:

- چه شد که به کمپین هنرمندان برای حمایت از تیم ملی به برزیل پیوستید؟

* همه چیز از تماس سید جواد هاشمی شروع شد. من هم وقتی این جمع را دیدم به آنها پیوستم.

- به برزیل هم می روید؟

* فعلا که مشخص نیست . یکسری کارها و برنامه هایی دارم که باید به آنها برسم. اگر کارها درست شود که می روم و گرنه در تهران و در کنار مردم می مانم و تیم ملی را حمایت می کنم.

- شما کلا اهل فوتبال هستید یا این روزها فوتبالی شده اید؟

* چه فوتبال را دوست داشته باشم چه نداشته باشم جام جهانی برایم مهم است و دوست دارم از تیم ملی کشورم حمایت کنم. این ماجرا فقط مربوط به من نمی شود و همه مردم ما چنین تفکری دارند. الان دیگر بحث پرچم و کشورمان در میان است و آرزوی قلبی هر ایرانی است که تیم ملی در جام جهانی پرقدرت به میدان برود و آبرومندانه بازی کند. باور کنید من خیلی دوست داشتم همه کسانی که فوتبال را دوست دارند بتوانند به ورزشگاه بروند ولی حیف که این فقط یک تصور ذهنی و خواسته قلبی است. حیف این آرزو شدنی نیست.

- ما در مورد آرژانتینی صحبت می کنیم که یک سوپر استار بزرگ به نام لیونل مسی دارد.

* به هر حال هر جامعه ای یک سوپر استار دارد و مسی سوپر استاری جهانی است. من فکر می کنم که حتی بازی کردن با مسی و تیمش استرس زاست ولی فکرش را بکنید که اگر تیم ملی حتی یک گل به آرژانتین و مسی بزند چه اتفاقی می افتد.

- اگر پای داربی بنشینید طرفدار پرسپولیس هستید یا استقلال؟

* بنویسید سرخابی! یک بار در این مورد صحبت کردم و دیگر هم حرف نمی زنم. پیدا کنید پرتغال فروش را! من فوتبال داخلی را دنبال می کنم. حتی 90 را هم می بینم. ولی الان بحث تیم ملی است.

- 90 را دوست دارید؟ می گویند افت کرده است.

* من 90 را دوست دارم اما اگر نخواهم هم مجبورم آن را ببینم.

- چطور؟

* چون همسرم 90 را می بیند و من مجبورم 90 ببینم. جسارت و سواد فردوسی پور را دوست دارم. یک برنامه چالشی و انتقادی که بر خلاف خیلی از برنامه ها نقطه افول ندارد و خوب جلو می رود. 90 در بحث فوتبال موفق بوده و عالی عمل کرده است.

- به عنوان سوال آخر در مورد فعالیت های هنری تان هم صحبت می کنید؟

* قبل از عید کار سینمایی "دریا و ماهی پرنده" را داشتم و الان هم که فعلا روی پیشنهادهایی که دارم فکر می کنم. در ضمن بحث کار جام جهانی هست و باید به آن هم برسیم. در ضمن قراردادی هم با آقای جیرانی دارم که البته مسئولان پروژه دنبال پروانه ساخت هستند.

سید احسان هاشمی، روزنامه گل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها