با اینکه اعلام شد بازیکنان ملی پوش قصد تمدید ویا مذاکره با تیم‌های خواهان خود را ندارند، اما یک سایت عربی از تقدیر مدافع ملی‌پوش ایرانی خبرداد.
کد خبر: ۶۷۰۸۸۹
خبر بد نقل و انتقالاتی برای استقلالی ها

پیش از بازی‌های جام‌جهانی اکثر بازیکنان حاضر دراین بازی‌ها قصد اعلام تیم آینده‌ِ خودومذاکره با این تیم‌ها را ندارند تا درنهایت و پس از اتمام بازی‌های جام‌جهانی بهترین تصمیم را بگیرند اما در خصوص پژمان منتظری اعلام شده است که این بازیکن قرار دادش را با ام صلال تمدید کرده است و این بازیکن فصل آینده را نیز در لیگ قطر ادامه دهد.

این درحالی است که پیش از این اعلام می‌شد که این بازیکن قرار نیست در قطر به فوتبال خود ادامه دهد اما اعلام شده است که این بازیکن شرایط حضور در ام صلال را بدست آورده است و قرار دادش را به امضا رسانده است زیرا سرمربی این تیم نام وی را در لیست فصل آینده خود قرار داده است.

شایان ذکر است، این بازیکن در حالی با ادعای مسئولین ام صلال روبه رو شده است که بازی‌های جام جهانی ممکن است این مدافع را با پیشنهادات بهتر و مناسبتری روبه کند اما این اخبار هنوز قطعی واز سوی منتظری اعلام نشده است.

یادآور می شود در هفته گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت دوباره وی به استقلال به گوش می رسید اما با این اتفاق به نظر می رسد حضور وی در جمع آبی ها منتفی شد.(جام نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها