کد خبر: ۶۷۰۷۷۹
جعفر کاشانی، امیر عابدینی، بیژن ذوالفقارنسب و حسین عبدی در کمیته فنی پرسپولیس

حمید استیلی در پایان نشست عصر امروز هیات مدیره باشگاه، از انتخاب جعفر کاشانی، امیر عابدینی، بیژن ذوالفقارنسب و حسین عبدی به عنوان اعضای کمیته فنی پرسپولیس خبر داد.

به گزارش جام جم ورزشی ،حمید استیلی عضو و سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه گفت: درباره بودجه فصل آینده و بدهی‌ها مباحث مفصلی در جلسه هیات مدیره مطرح شد و همچنین آقای رحیمی درباره جلسات خود با آقای دایی مسائلی را بیان کرد.

استیلی در ادامه گفت: بر اساس تصمیم اعضای هیات مدیره، آقایان؛ جعفر کاشانی، بیژن ذوالفقارنسب، امیر عابدینی و حسین عبدی که همگی سابقه عضویت در پرسپولیس به عنوان بازیکن، عضو هیات مدیره و مدیر عامل را داشته‌اند به عنوان اعضای کمیته فنی انتخاب شدند.

گفتنی است؛ نشست عصر امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به ریاست سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه برگزار شد. در این جلسه که از ساعت 17 آغاز و دقایقی پیش به پایان رسید، علیرضا رحیمی، حمیدرضا سیاسی، حمید استیلی، خواجه‌وند، سلیمی، طاهری و زادمهر حضور داشتند و مونسان و کاظم‌پور دو عضو هیات مدیره باشگاه به دلیل مسافرت و عدم حضور در تهران در جلسه غایب بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها