برند استقلال، گران‌تر از پرسپولیس

15 میلیارد تومان فرق آبی و قرمز

باشگاه استقلال اسپانسرهایی پیدا کرده که حاضرند برای یک سال مبلغ 45 میلیارد تومان بدهند.
کد خبر: ۶۶۹۵۵۷
15 میلیارد تومان فرق آبی و قرمز

سایت جام جم ورزشی - پس از آنکه وزارت ورزش برند باشگاه پرسپولیس را برای انجام تبلیغات به مدت یک سال به مبلغ 30 میلیارد تومان واگذار کرد، حالا نوبت استقلالی‌ها شده تا اسپانسر فصل بعد خود را پیدا کنند. وزارت ورزش توقع داشت که با توجه به پرطرفدارتر بودن پرسپولیس، تبلیغات یک ساله این باشگاه را با مبلغی کمتر از 30 میلیارد تومان واگذار کند اما استقلالی‌ها دو گروه را پیدا کرده‌اند که هر کدام از آن‌ها حاضرند مبلغ 45 میلیارد تومان بدهند و تبلیغات استقلال را بگیرند. آن‌ها در حال تهیه تضمین‌های خود هستند که اگر این اتفاق بیفتد، باشگاه استقلال برای یک سال از اسپانسرش 45 میلیارد تومان خواهد گرفت. نکته مهم این موضوع اینجاست که برند استقلال 15 میلیارد تومان بیشتر از برند پرسپولیس اجاره داده خواهد شد. (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
۰
۰
كجا امار رسمی دارید پرسپولیس طرفدارش بیشتر است؟ به فرض كه 2 تا بیشتر یا 2 تا كمتر چی ثابت میشه؟ مهم برند استقلال كه قهرمانی اسیا را داردبرای همین ارزش ریالی انهم گرانتر!
محسن محمدی ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
۰
۰
شما استقلالیها هرچقدرهم كه توجیهات من درآوردی بیارید وفلسفه بافی كنید،خودتون هم بهترمیدونید كه به تعداد بیشتر طرفداران تیم پرسپولیس درایران وسایركشورها آلرژی دارید.ضمنا ازاون مهمتر اینه كه اكثر تیمهای محبوب ومعروف ومعتبر دنیا هم قرمز پوش هستن.آدم باید جنبه پذیرش واقعیتها روداشته باشه
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
۰
۰
محسن جان به طرفدار بیشتر داشتن جام نمیدن 2 بار قهرمانی اسیا توجیه نمیخواهد ضمنا برزیل ایتالیا ارزانتین ابی پوش هستند

نیازمندی ها