مارتینو، آنچلوتی و سیمئونه، اول تا سوم شدند

قلعه نویی 4 پله سقوط کرد، فرکی 79 پله صعود

یک اتفاق عجیب در فوتبال ایران

پسر کم سن و سال دوستی مهر، مربی سایپا شد

پسر علی دوستی مهر سرمربی تیم نوجوانان ایران، به عنوان مربی درباشگاه سایپا مشغول به کار شد! ب
کد خبر: ۶۶۷۹۳۰
پسر کم سن و سال دوستی مهر، مربی سایپا شد

ه گزارش جام جم ورزشی، در شرایطی که تغییر و تحولات در تیم های پایه تهران کماکان ادامه دارد، از باشگاه سایپا خبر می رسد که مدیران این باشگاه پسر علی دوستی مهر سرمربی تیم نوجوانان ایران را به عنوان مربی رده سنی جوانان این باشگاه انتخاب کرده اند.
این انتخاب در حالی است که حسین حنیفی سرمربی فصل گذشته امیدهای استقلال تهران این فصل به عنوان سرمربی تیم جوانان سایپا انتخاب شده و احتمالا حضور پسر سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران نیز به پیشنهاد خود وی بوده است.
حضور پسر دوستی مهر در باشگاه سایپا زمانی جالب تر می شود که بدانیم این باشگاه پیشکسوتان زیادی دارد، پیشکسوتانی که شاید آرزویشان مربیگری در همین تیم های پایه باشد.
لازم به یادآوری است که پسر علی دوستی مهر سن و سال زیادی ندارد و از جوانانی است که به تازگی فعالیت خود را در کسوت مربی آغاز کرده است.
در این خصوص پرسش مهمی که مطرح می شود این است که آیا انتخاب پسر دوستی مهر بر اساس شایستگی وی بوده و اگر بوده مدیران سایپا لطف کنند رزومه این مربی و اینکه در کدام تیم ها فعالیت داشته را منتشر کنند؟!
اطلاع رسانی در این زمینه نه تنها ابهامات را برطرف می کند بلکه یک اقدام حرفه ای نیز به حساب می آید. به هر حال هم اکنون این شائبه نزد اهالی فوتبال مطرح است که پسر دوستی مهر به واسطه نام پدرش در تیم جوانان سایپا مشغول به کار شده نه شایستگی های فنی خودش!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
دانا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
كجای فوتبال و فدراسیون باشگاه ها شایسته سالاری وجود داشته و دارد كجا نشان دهید كجا دوستی مهر هم حال رو به بازیكنان دو رگه آورده البته سرمربیان تیم های پایه ملی را نبی می گذارد كسانی كه مطیع نبی باشند بعد كمك ها سرمربی را نیز نبی می گذارد باور كنید مهر شاد ماجدی زمانیكه برادرش را با لابی و فشار كمك مربی همین دوستی مهر می كند بدون اینكه سابقه كار حتی در مدارسه فوتبال یا اكبر محمدی یك شبه می سود سرمربی تیم ملی نوجوانان تیم اوت می شود و آبرو ی ایران می رود .كیومرث هاشمی ،همدانی و اكبر محمدی هم همدانی ارتقاع پیدا می كند و می شود سر مربی تیم ملی جوانان ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! ماجدی با كدام سابقه مدیریتی و فنی می كنندش ریس كمیته جوانان پا در جای بزرگان فوتبال و دانشگاه می كند شایسته سالاری یعنی همین روش كفاشیان و نبی حال آقای دوستی مهر دوست داشته و می خواهد پسر كم تجربه و جوانش از حال با لابی و پارتی بازی بشود سرمربی تیم نوجوانان سایپا با آن همه بازیكنان سابقه و پیشكسوت كه پشت در باشگاه انتظار می كشند تا باشگاه فرصتی به این عزیزیان و فراموش شدگان بدهد تا شایستگی های خود را در امر مربیگری نشان دهد كسی نیست به دوستی مهر بگوید چرا دستیار خودت نكردی البته خواهید دید پچند ماه و سال دیگد همین سمت كم می شود روزمه و این شایسته سالاری فقط در ایران و فوتبال و فدراسیون كفاشیان و البته سایپا تفاق می افتد ؟؟ همه هنگ نكنند شایستگی و شایسته سالاری را پاس بداریم و تعجب جایی ندارد !!!!!!۵!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
تركی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
خوده دوستی مهر سند سرمربیگری كل تیم های پایه را به كمك نبی جونش به نام خودش زده روزمه هم همین كه آقازاده دوستی مهر كافی ایست شایسته سالاری را دفن كردند در فوتبال ایران در تمام سطوح از مدیریت بگیر تا مربیگری همه و همه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها