تصویربرداری سریال 10 قسمتی «انقلاب زیبا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش در دهه فجر از شبکه یک سیما در کامرانیه ادامه دارد.
کد خبر: ۶۶۷۰۵۶
آتیلا پسیانی در دهه فجر «انقلاب زیبا» را یادآوری می کند

‌این سریال 10 قسمتی به تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده موضوعی انقلابی دارد و در قالب ملودرام اجتماعی روایت می‌شود. این سریال احتمالا ایام دهه فجر و به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه یک پخش خواهد شد.

این سریال از اواخر اسفند سال گذشته وارد مرحله پیش تولید شده و هفته گذشته در تهران کلید خورده است. گروه تولید در منزلی حوالی خیابان کامرانیه تصویربرداری را آغاز کردند که لوکیشن اصلی پروژه است و بیشتر بخش‌های سریال در آن ضبط خواهد شد.

آتیلا پسیانی و آزاده صمدی نقش پدر و دختری به نام‌های جابر و زیبا را بازی می‌کنند. علیرضا کمالی در نقش حامد و فریبا کوثری نقش مادر او را دارد که پسرش با زیبا وصلت کرده است.

مجید واشقانی (سروان بهرامی)، نوش آفرین رحمانی (زهره دوست زیبا)، اکبر معززی (محمود)، ماریه تهرانچی (مهتاج خانوم)، مانیا تهرانی، فهیمه جلوخانی نیارکی، کیان محمدی، غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر، رضا افشار، محسن درویش زاده و پیمان یاحقی دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی حامد عنقا آمده است: «زیبا» و «حامد» که مدت‌ها است در یک موسسه رسانه‌ای با یکدیگر همکار هستند تصمیم به ازدواج می‌گیرند. جابر پدر زیبا در کودکی، او و همسرش را با بی مسئولیتی ترک کرده و از کشور خارج شده است. او در خانواده‌ای با تفکرات شبه مدرن بزرگ شده و در این زمینه تفاوت‌هایی با عمار دارد، اما با این وجود آن دو به یکدیگر علاقمند هستند. پدر عمار در مبارزات قبل از انقلاب در زندان‌های حکومت پهلوی کشته شده و او با مادر خود زندگی می‌کند و هر دو جوان در مراسم عقدشان سایه پدر را بالای سر خود نمی‌بینند، عمار و زیبا در تدارک برگزاری مراسم عروسی هستند که اتفاقی غیر منتظره روی می‌دهد. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در سالها پیش می‌شود که خانواده‌ها را تا مرز از هم پاشیدگی پیش می‌برد. در این میان اما ماجرای بزرگتر و خطیرتری در پس این اتفاق جریان دارد که زندگی همه را تهدید می‌کند.

عباسی زاده تهیه‌کنندگی سریال‌های پرمخاطبی چون «کت جادویی»، «او یک فرشته بود»، «پریدخت»، «شمس العماره»، «سقوط یک فرشته» و... را در کارنامه دارد و توفیقی نیز دو سال پیش سریال «مسیر انحرافی» را روی آنتن شبکه سه داشت.

سایر عوامل اصلی سریال عبارتند از سرپرست گروه کارگردانی:مجید فاضلی، دستیار کارگردان: عارفه رشیدی، دستیار کارگردان:حسین فنائیان، دستیار کارگردان: مهدی عباسی زاده، منشی صحنه:غزل رشیدی، عکاس: محمد بدرلو، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، دستیار تولید: فواد بوربور، دستیار برنامه ریز: حسین متحد، طراحان صحنه: محسن نصرالهی، پیام اسکندری، دستیار اول: مسعود مقومی، مدیر صحنه: مهدی فرج پور، دستیار: امیر حسین موسوی، طراح لباس: نازی پرتو زاده، دستیار اول: سعیده ابطحی، دستیار: نیلوفر پرتو زاده، صدابردار: آرش برومند، دستیار صدا: مهرداد کبیری، طراح گریم: ایمان امیدواری، مجریان گریم خانم: هلیا رشقیم، میثم قره گوزلو، دستیار: نیلوفر یمینی، دستیار: محمد رضا میر باقری، مدیر تصویر بردار: فرشاد گل سفیدی، دستیار: وحید ملک محمدی، دستیار: حسن رحیمی، دستیار: احمد عظیم زاده، دستیار: مهران طلایی، سینه موبیل: سید محمد موسوی، مسئول هنروران:جواد حصاری، مدیر تدارکات:حامد پرهیز، تدارکات: قربان خدادوست، تدارکات: علیرضا صادقی، محصول گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک، مجری طرح: مؤسسه فرهنگی حنان فیلم (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها