کد خبر: ۶۶۶۶۵۳
حدادی: برای نخستین قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال انگیزه بالایی دارم

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت: برای کسب نخستین قهرمانی‌ام در لیگ برتر انگیزه بالایی دارم.


حامد حدادی پس از برتری مهرام مقابل دانشگاه آزاد و راهیابی به فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی سختی بود و ما نسبت به دو مسابقه قبلی فشار بیشتری را تحمل کردیم، دانشگاه آزاد هم از میزبانی استفاده لازم را می‌برد. ما کوارتر چهارم صمد نیکخواه بهرامی را هم در اختیار نداشتیم و با اضافه شدن وی توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و پیروز شویم.

وی در خصوص اینکه سرمربی دانشگاه آزاد عنوان کرد: نتوانستیم حدادی را زیر سبد کنترل کنیم، گفت: من سعی کردم همیشه زیر حلقه باشم و از فرصت‌هایی که برایم فراهم شد استفاده لازم را ببرم. از سایر بازیکنان تشکر می‌کنم که در این مسابقه من را خوب تغذیه کردند.

ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا در پاسخ به این سؤال که شما پتروشیمی را در غرب آسیا شکست دادید و آیا برای فینال انگیزه‌تان کم نیست، گفت: ما برای هر بازی انگیزه داریم و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. بازی با پتروشیمی سخت خواهد بود. فکر می‌کنم هر تیمی که آنالیز بهتری داشته باشد می‌تواند برنده باشد. من به شخصه برای اولین قهرمانی در لیگ برتر انگیزه بسیار بالایی دارم.

حدادی در خصوص عملکرد داوران عنوان کرد: به نظرم داور هر صحنه‌ای را که تشخیص می‌دهد خطاست باید اعلام کند، داوران ما هم مانند بازیکنان اشتباه می‌کنند و نباید این مسئله را بزرگ کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پس از پایان لیگ ‌برتر آیا به بازگشت به NBA فکر می‌کنی یا خیر، گفت: عنوان کرد: احتمالش هست که باز گردم اما تصمیم نهایی را بعد از جام جهانی خواهم گرفت.(فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها