کفاشیان: آئین نامه لیگ باید در هیات رئیسه فدراسیون تصویب شود

اختلافات زیرپوستی رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال

کفاشیان : اگر نمی توانند فوتبال را تعطیل کنند

کنایه وزیر ورزش به رییس فدراسیون فوتبال

در نشست امروز وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون ، دکتر گودرزی به رییس فدراسیون فوتبال کنایه زد و در طرف مقابل کفاشیان هم گفت اگر از عهده مخارج بر نمی آیند فوتبال را تعطیل کنند .
کد خبر: ۶۶۵۸۷۶
کنایه وزیر ورزش به رییس فدراسیون فوتبال

جام جم ورزشی /رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که نباید مبالغ میلیاردی تعداد انگشت‌شماری‌ از فوتبالیست‌ها را به همه جامعه فوتبال تعمیم داد، گفت: برای فصل بعد به همه بازیکنان می‌گویم اگر خواهان دریافت پول‌های میلیاردی هستید به کشورهای دیگر بروید؛ چرا که در ایران خبری از این پول‌ها نخواهد بود.

علی کفاشیان در حاشیه نشست مشترک وزیر ورزش با روسای فدراسیو‌نهای ورزشی در جمع خبرنگاران درباره اهداف این نشست گفت: در این نشست‌ها حرف‌های بسیار خوبی مطرح شد و وزیر ورزش رهنمود‌های بسیار خوبی را برای فدراسیون‌های ورزشی داشت که ما نیز این رهنمود‌ها را گوش کرده و ان‌شاءالله در طول سال اجرا خواهیم کرد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی نیز گفت: اردوی تیم ملی در حال پیگری است و بازیکنان نیز از وضعیت خوبی برخوردارند. تعدادی نیز به نفرات اولیه در اردو اضافه شدند که به نظم تاکتیکی تمرینات کمک زیادی کرد. قرار است بازیکنان تیم ملی چند روز زودتر آفریقا را ترک کنند و به ایران بیایند. ما در آینده بازی تدارکاتی در ایران نخواهیم داشت اما در اتریش دو سه بازی برای تیم ملی پیش‌بینی شده است.

از مذاکره کروش خبری ندارم
کفاشیان درباره مذاکره تیم منچستریونایتد انگلیس با کارلوس کروش نیز خاطر نشان کرد:‌ دقیقا نمی‌دانم که آیا مذاکره کرده اند یا خیر اما در حال حاضر یکی از مشکلات ما که در جلسه امروز مطرح شد این بود که به ما اعلام کردند باید در حد پول جیب‌تان هزینه کنید و تعهد بیشتر از آن ایجاد نکنید. مثل این نشود که در حال حاضر باشگاه‌ها تعهد اضافی برعهده گرفته‌اند و بعد اعلام کنند که پول نداریم با بازیکنان و کادر فنی تسویه کنیم. اگر کروش روی رقم پیشنهادی خود که در حدود 2 میلیون 800 هزار دلار است، مصر باشد، نمی‌توانیم آن را بپردازیم چرا که در توانمان‌ نیست و باید به دنبال مربی ارزان‌تری برای تیم ملی ایران پس از جام جهانی باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در جلسه امروز از وزارت ورزش خواستیم اگر بودجه بدهید ما قطعا با کروش تمدید خواهیم کرد. اما اگر این بودجه به دست ما نرسد نمی‌توانیم از عهده مبلغ پیشنهادی کروش بربیاییم. کروش در قرارداد قبلی حدود یک و نیم میلیون دلار گرفت و در حدود یک میلیون دلار همکارانش گرفتند اما اینک تنها خودش 2 میلیون 800 هزار دلار می‌خواهد.

واکنش به کنایه وزیر

کفاشیان درباره کنایه وزیر ورزش در جلسه امروز که گفته بود نباید یک رییس فدراسیون در حالی که 91 درصد مردم اعتقاد دارند پول دریافتی فوتبالیست‌ها زیاد است، مصاحبه کند و بگوید این حرف را قبول ندارم، گفت: ما مخالف‌های رقم‌های بالا و میلیاردی هستیم اما این هم را می‌گوییم میانگین پول دریافتی همه فوتبالیست‌ها را باید در نظر بگیریم و نباید مبالغ زیاد معدودی از بازیکنان را به همه فوتبالیست‌ها تعمیم دهیم . به اعتقاد من بازیکنی مانند آندو تیموریان که بالای 2 میلیاردتومان دریافتی داشته است ارزشش را دارد چرا که او می‌تواند در همین‌ تیم‌های حاشیه خلیج فارس به راحتی 5 یا 6 میلیارد پول بگیرد و ما نمی‌توانیم با رقم‌های بسیار پایین آنها را نگه داریم. این که گفته می‌شود پول بیت‌المال رابه بازیکنان فوتبال می دهید، درست نیست و فوتبالیست ها هم مثل هنرپیشه ها هستند . خوب دولت دیگر در هیچ تیمی هزینه نکند وفوتبال را تعطیل کنید اما من می گویم فوتبال نیاز مردم است. اگر نمی‌خواهید فوتبال را دیگر جمع کنید تا مردم بروند مسابقات خارجی را تماشا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی وطن دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
۰
۰
بله تعطیلش كنید آقای كفاشیان مردم رو چی فرض كردید شما؟؟؟؟
دست وزیر ورزش درد نكنه كه دست شما و امثال شمارو رو كرد ...
جمعش كن ببینیم كیه كه ضرر میكنه؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
۰
۰
آقا این فوتبال رو تعطیل كنید جناب آقای كفاشیان ما همه از این پیشنهاد شما استقبال میكنیم . امیدواریم برای وزیر دنبال پاپوش و دردسر نباشند چون این افراد سودجو تعدادشون كم نیست ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها