رقم کل قرارداد یکی از باشگاه های صنعتی رسانه ای شد

11 میلیارد و 180 میلیون تومان، هزینه یک سال ذوب آهن

پتروشیمی بندرامام - ذوب آهن / مهرام - دانشگاه آزاد

همه بازی های خوب امسال در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال فردا در شهرهای تهران و بندرامام به جریان می افتد.
کد خبر: ۶۶۴۴۵۰
همه بازی های خوب امسال در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش جام جم ورزشی ، مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال و چهار تیم پتروشیمی بندرامام ، مهرام ، دانشگاه آزاد و ذوب آهن. این چهار تیم در لیگ برتر بسکتبال باشگاههای ایران که از ابتدا با نوسانات زیادی همراه بود و در بسیاری از بازی ها کیفیتی مناسب نداشت ، به دیدارهای نیمه پایانی رسیدند تا شاید آبروی رفته لیگ برتر بسکتبال به نسبت ادوار گذشته را بازگردانند. این در شرایطی است که همیاری زنجان نیز بازی ها را نیمه کاره رها کرد و رفت تا مشکلات لیگ برتر امسال به لحاظ بی اعتنایی تیم ها به بازی هایی در این سطح بیشتر شود. چهار تیم راه یافته به این مرحله از مسابقات حداقل طی سه مرحله دیدارهای خود را برگزار می‌کنند تا مشخص شود کدامیک از آنها به فینال می رسد. پتروشیمی بندرامام، ذوب‌آهن اصفهان و دو تیم تهرانی مهرام و دانشگاه آزاد برگزار کننده مرحله نیمه نهایی هستند که به صورت برنده 3 از 5 بازی می کنند.

دانشگاه آزاد که بی دغدغه‌تر از همه به این مرحله رسید ، کار دشواری برابر مهرام دارد. در این مرحله تیم ها می توانند از دو بازیکن خارجی به طور همزمان در ترکیب خود استفاده کنند. این نکته تا حدودی دست تیم ها را باز می کند تا نمایش بهتری داشته باشند. رویارویی مهرام و دانشگاه آزاد در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مانند همیشه حساس و دیدنی است و حضور مصطفی هاشمی و مهران شاهین‌طبع در راس این دو تیم، جدال آنها را حساس‌تر هم می کند. مهرام بدون بازیکن خارجی و بر اساس آیین نامه های بدون کار کارشناسی بازیکنانی مانند صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی را سهمیه خارجی می بیند از این رو نمی تواند از بازیکن خارجی سود ببرد.دانشگاه آزاد که در مراحل قبلی نوسانات زیادی داشت در این مرحله می خواهد با غلبه بر فراز و نشیب های تیم شرایط روبه ثباتی ایجاد کند اما برابر مهرام این کار تا حدودی سخت است.

همزمان با دیدار دو تیم مهرام و دانشگاه آزاد، بازی دو تیم پتروشیمی بندرامام و ذوب‌آهن برگزار می‌شود. دو تیمی که این فصل از مسابقات را متفاوت تر به نسبت یکدیگر دنبال کردند و در نهایت با از پیش رو برداشتن تیم‌های همشهری به این مرحله رسیدند. پتروشیمی بندرامام ، تنها تیم بدون باخت لیگ برتر به دنبال حفظ این رکورد اختصاصی اش در مرحله نیمه نهایی برای صعود به فینال است اما آیا ذوب‌آهن می‌تواند چنین اجازه‌ای به این تیم بدهد؟ ذوب آهن بازیکن 230 سانتیمتری دارد در حالی که تیم جنوبی با تغییر دو بازیکن خارجی خود از وضعیت نفرات جدید رضایت داشته و امیدوار است به کمک آنها بتواند با 3 بازی به فینال لیگ برتر راه پیدا کند.

یکشنبه 31 فروردینماه

* پتروشیمی بندرامام - ذوب آهن (ساعت 16 - سالن اندیشه بندرامام)

* مهرام تهران - دانشگاه آزاد تهران (ساعت 16 - تالار بسکتبال آزادی)

دیدار دوم

دوشنبه اول اردیبهشت‌ماه

* مهرام تهران - دانشگاه آزاد تهران (ساعت 15:30 - تالار بسکتبال آزادی)

* پتروشیمی بندرامام - ذوب آهن اصفهان (ساعت 16 - سالن اندیشه بندرامام)

دیدارهای سوم و چهارم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر پنجشنبه و جمعه (در صورت نیاز) همین هفته در اصفهان و تهران برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها