اخبار تیم ملی از آفریقای جنوبی

کروش دل نگران جواد نکونام

پرده ای دیگر از هزینه های سرسام آور استقلال

3 بازیکن بالای 2 میلیاردی در لیست آبی ها

با نزیک شدن به زمان رسانه ای شدن لیست قرارداد بازیکنان استقلال تهران، حالا مشخص شده که قرارداد تیموریان، نکونام و رحمتی با آبی پوشان بیش از 2 میلیارد تومان بوده است.
کد خبر: ۶۶۳۳۲۲
3 بازیکن بالای 2 میلیاردی در لیست آبی ها

به گزارش جام جم ورزشی، در حالی که وزارت ورزش و جوانان تاکید بر شفاف سازی مالی باشگاه های لیگ برتری دارد، حالا خبرهای تازه ای از رقم قرارداد استقلالی ها مخابره می شود، رقم هایی که در صورت تایید شدن از سوی مدیران باشگاه استقلال، نشان می دهد که این باشگاه هزینه هایی به مراتب بیشتر از پرسپولیس تهران داشته است.
اطلاعات تازه ای که در اختیار خبرنگار جام جم ورزشی قرار گرفته حکایت از آن دارد که در لیستی که قرار است به زودی از سوی وزارت ورزش و جوانان رسانه ای شود، 3 بازیکن استقلال تهران بالای 2 میلیارد تومان قرارداد داشته اند که این 3 بازیکن عبارتند از آندرانیک تیموریان، جواد نکونام و مهدی رحمتی!
این در حالی است که پیش از این فتح الله زاده اعلام کرده بود تنها آندرانیک تیموریان بالای 2 میلیارد تومان قرارداد داشته است.
طبق این اطلاعات که در آینده نزدیک نیز رسانه ای می شود، آندارنیک تیموریان دو میلیارد و دویست میلیون تومان، جواد نکونام دو میلیارد و صد میلیون تومان و مهدی رحمتی هم دو میلیارد و صد میلیون تومان قرارداد داشتند که تیموریان و رحمتی نزدیک به 70 درصد رقم قراردادهای خود را دریافت کرده اند.
البته جواد نکونام در اواسط فصل از استقلال جدا شد و تنها 900 میلیون تومان دریافتی داشته است.
به غیر از این سه بازیکن، دو بازیکن دیگر نیز قرارداد سنگینی با استقلال امضاء کرده اند؛ خسرو حیدری برای یک سال قرارداد یک میلیارد و 750 میلیون تومان داشته و پژمان منتظری هم زیر برگه یک میلیارد و 800 میلیلونی را امضاء کرده که این بازیکن هم در پایان نیم فصل استقلال با دریافتی نزدیک به 900 میلیون تومان از جمع آبی پوشان جدا شد.
قرارداد همین 5 بازیکن شاخص استقلال تهران گوشه ای از هزینه های این باشگاه را نشان می دهد، شاید بر همین اساس بود که چند روز قبل هم مهدی تاج رئیس سازمان لیگ مدعی شد بیشترین هزینه را در لیگ سیزدهم به ترتیب سه باشگاه استقلال ، پرسپولیس و سپاهان داشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها