جام گوش دراز را چه کسی به خانه می‌برد؟

یک جام و 4 مدعی

به دلیل مسائل اعتقادی

درگیری فیزیکی در تیم لیگ برتری

بازیکنان سوانسی ولز در جریان تمرینات به جان هم افتادند.
کد خبر: ۶۶۳۱۸۴
درگیری فیزیکی در تیم لیگ برتری

سایت جام جم ورزشی - دیلی میل از این درگیری در جریان تمرینات پرده برداشته است. کتک کاری در تمرینات این باشگاه با مداخله دیگر بازیکنان و مربیان پایان یافته است. در این درگیری شش بازیکن حضور داشته اند و حمله فیزیکی به یکدیگر داشته اند. این بازیکنان هم اکنون در انتظار جرایم و محرومیت های سنگین از سوی باشگاه خود هستند. دیلی میل همچنین خبر می دهد که این برای نخستین بار نیست که چنین اتفاقی در تمرینات این تیم می افتد. گفته می شود این دعوا به خاطر مسائل اعتقادی در زمین رخ داده است.

به گزارش دیلی میل تمرینات باشگه سوانسی پیش از بازی با چلسی به درگیری کشیده است. بر اساس گزارشات این درگیری عجیب در حدی بزرگ و فراگیر بوده است که شش نفر از بازیکنان سوانسی در آن دخیل بوده اند. گفته می شود هو ینکینس رئیس باشگاه پس از دیدن درگیری شدید بین بازیکنانش زمین تمرین تیم را ترک کرده است.

البته تا کنون مسئولان باشگاه تصمیمی در قبال این بازیکنان اتخاذ نکرده اند. گفته می شود دلیل اصلی این درگیری فشار بیش از اندازه ای بوده است که گری مانک سرمربی سوانسی به بازیکنان بر سر تمرینات وارد می کند. منطقی به نظر می رسد که بازیکنان باید پس از تکل ها و درگیری های جزئی توسط هم تیمی ها و مربی از هم جدا شوند.

گفته می شود این دعوا به خاطر مسائل اعتقادی در زمین رخ داده است. مانک که سرمربی گری سوانسی سیتی را پس از استعفای لادروپ بر عهده گرفته است قصد دارد با متحد کردن بازیکنان تیمش سوانسی را از منطقه ی سقوط دور کند. اما این درگیری عجیب رختکن این تیم را تقریبا دو تکه کرده است.

ظاهرا این اولین بار نیست که چنین درگیری در این تیم رخ می دهد و منابع آگاه پیش تر از درگیری در رختکن سوانسی در ماه ژانویه خبر داده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها