یورگن کلوپ در راه نیوکمپ

سرمربی فصل بعد بارسلونا کیست؟

یک نشریه اسپانیایی ادعا کرد سرمربی آرژانتینی حال حاضر کاتالان‌ها در پایان فصل قطعاً نیوکمپ را ترک خواهد کرد .
کد خبر: ۶۶۲۸۸۱
سرمربی فصل بعد بارسلونا کیست؟

سایت جام جم ورزشی - نشریه اسپورت کاتالونیا ادعا کرد شکست اخیر بارسلونا در خانه گرانادا که باعث سقوط یک پله‌ای این تیم در جدول رده‌بندی و کمرنگ شدن شانس قهرمانی‌اش در لالیگا شد، کاسه صبر سران این باشگاه را لبریز کرده است و آنها را به فکر تغییر و تحول کلی در کادر فنی و وارد آوردن یک شوک به تیم، انداخته است.

اسپورت اعلام کرده است که بارسا در پایان فصل جاری قطعاً به همکاری خود با خراردو مارتینو پایان می‌دهد و اصلی‌ترین گزینه‌ای که برای جانشینی وی در نظر دارد، یورگن کلوپ، سرمربی موفق تیم بورسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپاست. این در حالی است که هنوز یک فصل دیگر تا پایان قرارداد مارتینو مانده است.

این نشریه نوشته است که تاتا مارتینو نیز شخصاً تمایلی به ماندن در نیوکمپ ندارد و با توجه به نتایج اخیری که تیمش کسب کرده و آن را در آستانه از دست دادن تمامی جام‌های فصل جاری قرار داده ترجیح می‌دهد با توافقی دوجانبه با مسئولان بارسلونا قراردادش را فسخ کرده و به کشورش بازگردد.

ادعای اسپورت در شرایطی است که در روز 17 مارس، شبکه اسپورت 3 کاتالونیا اعلام کرد که خراردو مارتینو به دوستان نزدیک خود گفته است که تمایلی به ادامه کار در نیوکمپ ندارد، چرا که دیگر تاب فشارهایی که به وی برای بازگردان بارسلونا به اوج وارد می‌شود را ندارد.

علاوه بر یورگن کلوپ، اسپورت از گزینه‌های دیگری مانند ارنستو والورده، لوئیس انریکه، آندره ویلاس‌بواس و همچنین دیه‌گو سیمئونه، سرمربی حال حاضر اتلتیکومادرید که کاتالان‌ها را در راه صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ناکام گذاشت به عنوان جانشینان مارتینو نام برده است.(مشرق)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها