پس از انتخاب به عنوان دستیار کروش

صالح: از قلعه‌نویی رخصت گرفتم

مربی جدید تیم ملی با ابراز خرسندی از انتخابش به عنوان دستیار کارلوس کروش می‌گوید امیر قلعه نویی رخصت حضور در تیم ملی را به او داده است.
کد خبر: ۶۶۲۸۶۲
صالح: از قلعه‌نویی رخصت گرفتم

سایت جام جم ورزشی - مجید صالح پس از معرفی به عنوان دستیار کارلوس کروش درباره این اتفاق گفت: این مساله و این انتخاب باعث افتخار من است و از این بابت خیلی خوشحالم که می‌توانم در کنار تیم ملی باشم. امروز صبح از امیر قلعه‌نویی رخصت گرفتم و ایشان هم با خوشحالی و روی باز اعلام کرد که مشکلی بابت حضور من در تیم ملی ندارند. گویا شب گذشته با آقای فتح‌الله‌زاده هم صحبتی شده و ایشان هم موافقتشان را به فدراسیون اعلام کرده‌اند و به من هم در تماس تلفنی گفتند که مشکلی وجود ندارد و باعث افتخار است که من مربی تیم ملی شده‌ام.

او ادامه داد: از مجموعه استقلال که کمک کرد که من به تیم ملی برسم تشکر می‌کنم و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشم. در بین همه گزینه‌های ایرانی خوشحالم که چنین فرصتی به من رسید و ان‌شاءالله نماینده خوبی از طرف مربیان ایرانی در کادر فنی تیم ملی باشم.

مربی جدید تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا آبی پوشان را در سفر به عربستان همراهی می‌کند یا نه؟ اظهار کرد: خیلی بعید می‌دانم که بتوانم به عربستان بروم. فدراسیون گذرنامه من را گرفت و من قاعدتا نمی‌توانم استقلال را در دیدار با الشباب همراهی کنم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها