پنالتی ها را من می زدم زودتر آقای گل می شدم

طعنه انصاری فرد به عنایتی بر سر آقای گلی چه بود؟

کریم انصاری فرد در دیدار با استقلال توانست گلزنی کند و با یک اختلاف گل نسبت به غلامرضا عنایتی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۶۲۳۱۷
طعنه انصاری فرد به عنایتی بر سر آقای گلی چه بود؟

سایت جام جم ورزشی - انصاری فرد که در 23 سالگی دومین بار است که موفق به کسب این جایزه می شود می گوید برای فصل بعد تصمیمی نگرفته و فقط می خواهد کروش را برای حضور در ترکیب ثابت متقاعد کند. البته انصاری فرد که فصل گذشته علیرغم بستن قرارداد یک میلیارد تومانی هیچ کاری برای پرسپولیس نکرد در این فصل سعی کرد چیز متفاوتی نسبت به فصل قبل باشد. او در لابلای حرف هایش کنایه ای هم به گلزنان لیگ برتر انداخت به ویژه عنایتی که تعدادی از گل هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانید. گفت و گوی آی اسپورت با انصاری فرد را بخوانید:



دومین کفش طلایت را هم که به دست آوردی..!
من یک بار آقای گل لیگ شده بودم. لیگ یازدهم و با پیراهن سایپا. می‌دانستم که این عنوان، یکی از بهترین عناوینی است که یک بازیکن می‌تواند در لیگ برتر کسب کند. تلاش کردم که در این راه موفق باشم اما ذهن من همیشه درگیر این موضوع نبود. شاید بگویید کلیشه‌ای صحبت می‌کنم اما باور کنید موفقیت تراکتورسازی برای من مهم‌تر از آقای گلی بود

بازیکنان هم برای آقای گلی ات تلاش کردند..!

وقتی تیم قهرمان جام حذفی شد و سهمیه آسیا گرفت خیلی خوشحال شدم. از آن به بعد بود که بچه‌ها برای آقای گلی من تلاش کردند. به خصوص بازی آخر که برای من سنگ تمام گذاشتند. ابتدا انجام یک بازی جوانمردانه و فوتبال پاک و بعد آقای گلی من اهداف بازیکنان تراکتورسازی در بازی مقابل استقلال بود. از بازیکنان تراکتورسازی ممنونم که مرا مورد لطف خود قرار دادند و به من انگیزه دادند تا این عنوان را به دست بیاورم.

به نظرت این تعداد گل برای یک آقای گل کافی است؟!

باید میانگین بازی‌هایی که یک بازیکن انجام داده را هم بسنجید. من چندین و چند بازی تراکتورسازی را از دست دادم. به خصوص ابتدای فصل که کارت بازی‌ام دیر صادر شد. ضمن اینکه من فقط در آخرین بازی تراکتورسازی، پنالتی زدم. یعنی با یک پنالتی 14 گل به ثمر رساندم. قبول دارم آقای گل باید بیشتر از این گل بزند اما با توجه به مسائلی که گفتم، 14 گل هم بد نیست

.ازمسئولان تراکتور هم انتقاد تندی کردی، دلیلش چه بود؟

فقط گفتم اگر حمایت می‌شدیم می‌توانستیم حتی در لیگ برتر نتیجه بگیریم و در هفته آخر یکی از مدعیان باشیم. متاسفانه از مدت ها پیش به ما توجهی نشد و نتیجه‌اش همین شد که در لیگ برتر ششم شدیم، در حالی که می‌توانستیم به رتبه‌های بالاتر برسیم.


اما طرفداران تراکتور خوب حمایت‌تان کردند...

از هواداران متعصب تراکتورسازی تشکر کنم. هواداران تراکتورسازی بی نظیرند. آنها برای من و سایر بازیکنان تیم سنگ تمام گذاشتند و باید ممنون حمایت‌های‌شان باشم. امیدوارم با گل‌هایی که به ثمر رساندم جواب زحمات و حمایت‌های آنها را داده باشم

.و برنامه ات برای فصل بعد چیست!؟

فعلا زود است درباره فصل بعد صحبت کنم. این روزها ذهن من معطوف تیم ملی و جام جهانی است. تلاش می‌کنم یکی از مسافران برزیل باشم و بتوانم نظر کارلوس کروش را جلب کنم. به همین خاطر به فکر جام جهانی هستم و بعدا درباره تیم باشگاهی‌ام تصمیم خواهم گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
۰
۰
برنامه اش جهت فصل بعد بازی با تیمهای بزرگ و سر در آوردن از تیمی كه پول بیشتر بدهد است
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
۰
۰
سلام
بد نبود ولی خوبم نبود
تلاشتو بیشتر كن پسر جون:))

نیازمندی ها