گفت‌وگو با پیام صادقیان، هافبک جوان پرسپولیس

پایان خوش فصل وحشتناک

خوشحالم که کروش دوباره به من اطمینان کرد

صادقیان: فقط به جام جهانی فکر می‌کنم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فعلا فقط جام جهانی و رویارویی با ستارگان فوتبال دنیا را در ذهن دارم.
کد خبر: ۶۶۲۲۵۷
صادقیان: فقط به جام جهانی فکر می‌کنم

سایت جام جم ورزشی - پیام صادقیان ابتدا در خصوص سال جدید اظهار داشت: خداراشکر سال به خوبی برای ما تمام شد، فرازونشیب زیادی داشتیم و سختی زیادی را تحمل کردیم اما در کل بچه‌ها نشان دادند که بسیار باغیرت و جنگجو هستند.

وی افزود: از امروز تنها به جام جهانی فکر می‌کنم، می‌خواهم در لیست کی‌روش در برزیل باشم و این موضوع یکی از آرزوهای فوتبالی من است، البته خیلی دوست دارم در سه دیدار جام جهانی مقابل بزرگان فوتبال دنیا قرار بگیرم که ان‌شاءالله به این هدف دومم هم می‌رسم.

صادقیان ادامه داد: متاسفانه باید این را بگویم برخی‌ها شاید دوست نداشتند ما قهرمان شویم به همین دلیل ما را اذیت کردند الان هم متاسفانه بچه‌ها نمی‌دانند با چه کسی باید صحبت کنند که این اصلا خوب نیست. مسئولین اگر می‌خواهند پرسپولیس فصل آینده در آسیا زنگ تفریح نشود باید هرچه زودتر به خود بیایند و این تیم را از این شرایط خارج کنند.

وی در مورد بازی با استقلال صنعتی نیز گفت: کارمان سخت بود می‌خواستیم خاطره تلخ اهواز را فراموش کنیم که با گرفتن سهمیه آسیا همه سختی‌ها را فراموش کردیم اما ما لیاقت قهرمانی داشتیم، نشد اما شاید نخواستند که ما به این مقام برسیم ولی باز هم خداراشکر نایب‌قهرمانی پس از مدت‌ها بد نبود ما پس از مدت‌ها به آسیا رفتیم و حالا هواداران می‌توانند با خیال راحت شعرهای مخصوص خود را بخوانند، من این موفقیت را به پرسپولیس و همه پرسپولیسی‌ها و مخصوصا هوادارانی که ما را تحمل کردند تقدیم می‌کنم.

صادقیان در پاسخ به سوالی که آیا از هواداران ناراحتی یا خیر گفت: وقتی به ما گفتند بی‌غیرت دلم آشفته شد باور کنید قلبم گرفت، همه به ما نگفتند بی‌غیرت اما بعضی‌ها که عاشق پرسپولیس نبودند به ما گفتند بی‌غیرت، امیدوارم حالا شاهد اشتباه‌شان باشند. چون آنهایی که به ما می‌گفتند بی‌غیرت هیچکدام از مشکلات ما را و دردهای بچه‌ها را نمی‌دانستند به نظرم یک جوری این هواداران را شرمنده کردیم و به قول معروف همانطور که گفتم روسیاه شدند. بچه‌های ما نشان دادند با غیرت‌ترین فوتبالیست‌های ایران هستند، بدون هیچ و پوچ جنگیدند و حداقل این بود که آسیا را به مردم هدیه دادند.

صادقیان درباره ماندنش در پرسپولیس نیز گفت: فعلا فقط جام جهانی و رویارویی با ستارگان فوتبال دنیا را در ذهن دارم. باید ببینیم قسمت چیست. همه‌چیز دست خدا است اما در تصمیمم عجله نمی‌کنم چون یک‌طوری به پرسپولیس علاقه قلبی پیدا کرده‌ام و سعی خواهم کرد که احساسی تصمیم نگیرم، امیدوارم هواداران به من اجازه دهند تا بهترین تصمیم زندگی فوتبالی‌ام را بگیرم چون حق اشتباه ندارم این تصمیم می‌تواند همه‌چیز باشد ولی نام و نشانی آن هنوز مشخص نیست ولی دوست دارم به یکی دیگر از آرزوهای دنیایی فوتبالم یعنی بازی در اروپا برسم.

صادقیان در پایان درباره دعوتش به تیم‌ملی نیز به فارس گفت: خیلی خوشحالم که دوباره کی‌روش به من اطمینان کرد و پرسپولیس نمایندگان فراوانی در لیست تیم‌ملی دارد از طرف دیگر خوشحالم که با محسن مسلمان در تیم‌ملی بزرگسالان هم‌تیمی شدم و امیدوارم که بتوانم با عملکرد خوب در آفریقای جنوبی یکی از بازیکنان موثر برای تیم‌ملی باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها