در این فیلم حیات وحش شاهد دو صحنه جداگانه از شکار گراز ها از سوی پلنگ ها خواهیم بود. دو شیوه متفاوت در شکار گراز از سوی این گربه سان شکارچی.
کد خبر: ۶۶۲۰۴۵
پلنگ ها و شکار گراز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از انیمالز ویلد، در فیلم نخست، پلنگ در میان بوته ها و علف های بلند در برابر لانه گراز ها کمین کرده است. دو گراز از لانه به سرعت خارج می شوند. پلنگ گراز کوچکتر را به دام می اندازد.

گراز بزرگتر در شتابی که برای فرار دارد تنه ای به پلنگ زده و برای لحظه ای طعمه از میان آرواره های گربه سان بیرون آمده و چند متر دورتر پرتاب می شود.

پلنگ درنگ نمی کند و بار دیگر گراز کوچکتر را در میان آرواره هایش می گیرد و با فشاری نه چندان محکم گردن آن را خرد می کند. پلنگ لاشه بی جان گراز را به میان علف های بلند برده و آسوده خاطر به خوردن آن مشغول می شود.

در دومین فیلم پلنگ در دشتی نسبتا مسطح ناگهان به دو گراز بزرگ که غافل از خطر هستند، یورش می برد. گربه سان شکارچی در همان حمله اول گلوی یکی از گراز را در میان آرواره هایش گرفته و فشار می دهد.

گراز جیغ هایی از وحشت کشیده و اندک اندک جان می دهد. دومین گراز مردد است .آیا باید خطر کرده و به کمک همنوعش بشتابد یا اینکه جان خودش را نجات دهد؟ گراز تصمیم عاقلانه تر را اتخاذ کرده و پس از اندکی تامل فرار می کند.

این فیلم تماشایی حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری - جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها