گزارشی از پشت صحنه برنامه آقای گزارشگر

یک ورزشگاه پر از عادل فردوسی‌پور

تهیه‌کننده‌ «آقای گزارشگر»:

هیچ قولی به گزارشگران برگزیده ندادیم

مهدی محمدی‌، کارگردان هنری و تهیه‌کننده‌ برنامه «آقای گزارشگر» پس از پایان این برنامه در ایام نوروز به برخی انتقادها که در حضور داوران به برنامه شده بود پاسخ داد.
کد خبر: ۶۶۱۸۷۷
هیچ قولی به گزارشگران برگزیده ندادیم

تهیه‌کننده «آقای گزارشگر» درخصوص داوران این برنامه و اینکه آیا داوری‌ها برای شرکت‌کنندگان عادلانه بوده است‌، گفت: خوشحالیم از اینکه کارمان آنقدر نو بود که دیده شد‌؛ در بحث داوران و حضور آنها هم روشن فکر کردیم‌، هر داور دیگری هم بود به همین نمرات در داوری می‌رسید.

مهدی محمدی‌، کارگردان هنری و تهیه‌کننده‌ برنامه «آقای گزارشگر» پس از پایان این برنامه در ایام نوروز به برخی انتقادها که در حضور داوران به برنامه شده بود پاسخ داد و گفت: در بحث داوران روشن فکر کردیم و نهایتا به این نفرات رسیدیم؛ یک ترکیبی ایجاد کردیم که از افراد پیشکسوت در مسابقه به عنوان داور استفاده کنیم؛ به عنوان مثال هادی طباطبایی سال‌های سال در کنار این گزارشگران فعالیت کرده است و خوش صحبت است و یا آقای هوشنگ نصیرزاده را در مقام اطلاعات فنی قبول داریم درست است با وجود اینکه در این عرصه کار نکرده‌اند اما اگر هر کس دیگری را شما انتخاب می‌کردید در داوری به این چهار نفر منتخب می‌رسیدید.

او در ادامه با بیان اینکه داوران در این برنامه انصافا خوب داوری کرده‌اند،‌ افزود: البته بی‌عیب و نقص هم نبوده‌ایم چون برای اولین بار بود که این برنامه ساخت و پخش می‌شد.

محمدی در پاسخ به اینکه آیا این مسابقه از شبکه‌های خارجی الگو گرفته است؟ اظهار کرد: کل شبکه‌های دنیا این تیپ مسابقه را دارند؛ این یک ساختار جهانی است و ما الگوبرداری نکرده‌ایم همه بر اساس این ایده کار می‌کنند.

وی با اشاره به حضور پرشور شرکت‌کنندگان در مسابقه «آقای گزارشگر» گفت: تمام مسابقه این بود، هر کس که آمد خوشحال شد و اشک ریخت؛ این خوشحالی به خاطر جایزه و ماشین و پول هم نبود بلکه به خاطر عشق به فوتبال آمدند.

این تهیه‌کننده در این گفت‌وگو به ادامه‌دار بودن «آقای گزارشگر» اشاره کرد گفت: از میان 10 گروه، هنوز هفت گروه را فراخوان نداده‌ایم. در اولین فرصت نیز قرار است این مسابقه را در حوزه ورزش‌های غیرفوتبالی مثل کشتی‌، شنا‌، بسکتبال و کاراته نیز برگزار کنیم. به جهت اینکه به شدت کمبود گزارشگر داریم.

مهدی محمدی در پایان این گفت‌وگو در پاسخ به اینکه آیا از گزارشگران برتر در مسابقه «آقای گزارشگر»، برای گزارش مسابقات و برنامه‌ها استفاده می‌شود؟ گفت: ما صرفا یک مسابقه برگزار کردیم تا افرادی که استعداد داشته‌اند دیده شوند اما هیچ قولی به آنها نداده‌ایم. قطعا صداوسیما چون شبکه ورزش و رادیو ورزش دارد، نیاز دارد که از این افراد استفاده کند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
خداییش خیابانی به درد داوری این مسابقه نمی خورد یك جوری رفتار می كرد انگار بهترین گزارشگر جهانه واینجا هم كلاس درس واین شركت كننده ها هم اومدن جای ایشون رو بگیرن
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
۰
۰
پس همه رو مسخره كرده بودی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها