علی پروین گفت با این شرایط که همگان از آن آگاهند باید بگویم دم کادر فنی و بازیکنان گرم که مجوز آسیایی را به هواداران هدیه کردند .
کد خبر: ۶۶۱۷۶۸
پروین: دم کادر فنی و بازیکنان گرم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس دل هوادارانش را شاد کرد. با این همه مشکلات این پیروزی و کسب سهمیه آسیا دلنشین بود و باید به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید گفت.

به گزارش جام جم ورزشی ،علی پروین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پس از پایان رقابت های لیگ برتر گفت: پیروزی پرسپولیس در اهواز و در شرایطی که تیم های مدعی مثل استقلال و نفت نتیجه نگرفتند موجب شد تا پرسپولیس با دوم شدن و کسب سهمیه آسیا دل هوادارانش را شاد کند. با این همه حاشیه هایی که برای تیم به وجود آمد، مشکلاتی که بچه های تیم داشتند، بی پولی و البته یک سری کم لطفی ها کسب این نتایج اهمیت بیشتری پیدا می کند. از ته دل به کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید می گویم. دمشان گرم. آنها دل هواداران را شاد کردند. آنها یک فصل پر از مشکل را تحمل کردند، مشکلات مالی دردسرهای زیادی را در زندگی شخصی برای اعضای تیم پرسپولیس به وجود آورده بود. حاشیه های زیادی به وجود آمد، یک سری اتفاقات و کم لطفی ها نیز شامل حال پرسپولیس و این بازیکنان شد، در چنین شرایطی راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا و دوم شدن موجب رضایت و خوشحالی هواداران شد هرچند که من معتقدم این پرسپولیس شایستگی قهرمانی را داشت و اگر کمی از این مشکلات و دردسرها کمتر می شد شاید پرسپولیس می توانست زودتر از اینها قهرمان شود.

پروین درباره ناکامی استقلال و نفت در هفته آخر مقابل سپاهان و تراکتور گفت: نفت میهمان بود و سپاهان هم شانس سهمیه کسب آسیا داشت و از اول هم اصلا بازی قابل پیش بینی نبود. به اعتقاد بنده تیم تراکتورسازی در این هفته ها با قهرمانی در جام حذفی و برخی نتایج در لیگ قهرمانان آسیا شکل و شمایل بهتری پیدا کرده بود و احتمال موفقیت آنها در بازی امروز با توجه به روند خوبی که داشتند وجود داشت. بنده کاری با سایر نتایج ندارم فقط می خواهم تاکید کنم و بار دیگر بگویم با این مشکلات، بی پولی و حاشیه ها دم کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس گرم که توانستند در هفته پایانی سهمیه آسیا را بگیرند.

پروین در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های سازمان لیگ و محمد رویانیان گفت : جا دارد در پایان لیگ حرفه ای از برگزاری منظم مسابقات از مدیران سازمان لیگ حرفه ای و به ویژه آقای مهدی تاج ریاست محترم سازمان لیگ تشکر کنیم. همچنین باید تشکری ویژه از سردار رویانیان داشته باشم که در آغاز فصل تلاش کردند بهترین بازیکنان، کادرفنی و کادر را برای تیم جمع و جور کنند. تلاش های ایشان به ثمر نشست و ما وظیفه خود می دانیم از زحماتی که ایشان برای پرسپولیس کشیدند یاد کرده و قدردانی نماییم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
واقعا این حرفها روعلی پروین زده؟!علی آقا یادت رفته تیم دهه 60 پرسپولیس رو با حداقل امكانات وبدون قرارداد وپول و وعده و وعید و... دائم قهرمان میكردی؟!! علی آقا شما اگه حرف نزنی بخدا هیچ كسی نمی گه كه خدای ناكرده لالی!!بذار اون اسطوره ای كه برا خودمون تصور میكردیم درذهن ویادمون باقی بمونی. قصد توهین به هیچ كس روندارم ولی خودت وهمه اطرافیانت هم خوب میدونین كه تیم امسال پرسپولیس رو به هرمربی دیگری میدادین قهرمانی لیگ وجام حذفی حداقل دست آوردش بود.فقط بخاطر اینكه طمع مدیریت وقدرت روداشتی با ادا واطوارهای علی دایی وبازیكنان پرتوقع تیم كنار اومدی واین شد نتیجه كار.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها