90 دقیقه تا کفش طلا

کریم، عنایتی یا بایرامی

نشست رییس رسانه ملی با مسئولان ورزش درحمایت از تیم ملی

مهندس ضرغامی : حضور در جام جهانی افتخار بزرگی است

جلسه مشترک مسئولان ورزش و دست اندرکاران فوتبال کشور با گروه ها و برنامه سازان ورزشی صدا و سیما با شعار حمایت ملی از تیم ملی برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۱۵۶۳
مهندس ضرغامی : حضور در جام جهانی افتخار بزرگی است

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از واحد مرکزی خبر، در این هم اندیشی که با حضور رئیس رسانه ملی، معاونین وزارت ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس و مسئولان فدراسیون فوتبال و جمعی از کارشناسان ورزشی حضور داشتند راهکارهای تقویت تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی برزیل بررسی شد.

در این نشست، رئیس رسانه ملی با اشاره به اصل حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات آن را نشانه یک موفقیت و افتخار بزرگ دانست و گفت: فارغ از ثبت هر نتیجه ای در این رقابت ها، تیم ملی جمهوری اسلامی می تواند الگوی شایسته اخلاق و رفتار در سطح جهانی باشد و صدا و سیما وظیفه دارد تا ابعاد این رویکرد را برجسته کند.

ضرغامی افزود: تیم ملی فوتبال از بازیکنان برجسته و مربی مجربی برخوردار است که در صورت حفظ انسجام گروهی و برخورداری از انضباط و روحیه جنگندگی خواهد توانست عملکرد شایسته ای از خود نشان دهد.

وی نقش رسانه ملی در تقویت روحیه و پشتیبانی معنوی از تیم ملی فوتبال را تعیین کننده دانست و همه گروه ها، برنامه سازان و مجریان ورزشی را به رعایت دقیق سیاست های حمایتی در این چارچوب دعوت کرد.

در این نشست مسئولان ورزش کشور ضمن قدردانی از حمایت های همیشگی رسانه ملی از تیم های ملی ، موضوعاتی چون ضرورت تقویت روحیه تیم با پخش مصاحبه های مردمی ، مدیریت سطح انتظارات متناسب با توانمندی های دیگران ، انتخاب مدل خاصی از اخلاق حرفه ای ، پخش مستقیم مسابقات در پارک ها و اماکن عمومی، اطلاع رسانی صحیح از اقدامات فدراسیون فوتبال و استفاده از حضور پیشکسوتان و بازیکنانی که در دوره های قبل جام جهانی حضور داشتند را مورد توجه و تاکید قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها