چلسی پس از شکست سه بر یک مقابل پاری سن ژرمن در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازگشت فوق العاده ای در دیدار برگشت داشت.
کد خبر: ۶۶۱۰۰۵
مورینیو: چلسی شجاعانه بازی کرد

سایت جام جم ورزشی - آندره شورله در دقیقه 32 و دمبابا در دقیقه 87 گل‌های چلسی را وارد دروازه تیم میلیونر پاریسی کردند. مورینیو پس از گل دوم چلسی به سمت حلقه شادی بازیکنانش رفت و در گوشی با آنها صحبت کرد. شاگردان خوزه مورینیو موفق شدند در استمفوردبریج دو بر صفر تیم پاریسی را شکست بدهند تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند.

خوزه مورینیو سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پس از این پیروزی بزرگ گفت: پس از گل دوم به سمت بازیکنانم رفتم تا نکاتی را درباره بازی به آنها بکویم. واقعیت این است با اینکه گل دوم را زدیم اما با توجه به دقایق باقی مانده من نگران این بودم که پاری سن ژرمن گل نزند. از دمبا با خواستم تا جلوی مدافعان قرار بگیرد و فرناندو تورس نیز مانع نفوذهای مکسول شود. مورینیو در ادامه گفت: برای زدن گل دوم بسیار تلاش کردیم که در نیمه دوم به آن رسیدیم. پاری سن ژرمن در مقابل ما کاملا دفاعی بود و خوب هم دفاع می کرد اما من خوشحالم که این تیم دفاعی راهی برای صعود به نیمه نهایی پیدا نکرد. در واقع پاری سن ژرمن با حذف از لیگ قهرمانان تنبیه شد. چلسی در این دیدار واقعا شجاعانه بازی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها