در نامه‌ای به کفاشیان اعلام شد

حضور فوتسال ایران در جام ملت‌های اروپا

کمیته فوتسال در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال پیشنهاد حضور تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های اروپا را ارائه کرده است.
کد خبر: ۶۶۰۹۷۳
حضور فوتسال ایران در جام ملت‌های اروپا

سایت جام جم ورزشی - کمیته فوتسال در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال پیشنهاد حضور تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های اروپا را ارائه کرده است. فدراسیون فوتبال هنوز واکنشی به این درخواست و انعکاس آن به یوفا نداشته است.

به گزارش مهر سیدرضا افتخاری درباره برنامه‌های این کمیته برای تیم ملی در سال جدید، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که تیم ملی به صورت افتخاری در مسابقات فوتسال جام ملت‌های اروپا حضور یابد. من روز سه‌شنبه با فردی صحبت کردم که او اعتقاد داشت ایران می‌تواند به عنوان مهمان در جام ملت‌های اروپا شرکت کند.

وی در ادامه افزود: به همین خاطر من هم به علی کفاشیان (رئیس فدراسیون فوتبال) نامه زدم و از او خواستم تا در نامه نگاری با میشل پلاتینی رئیس یوفا این درخواست ما را منعکس کند. البته کفاشیان هنوز نامه مرا ندیده ولی قطعا از این درخواست استقبال خواهد کرد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که "آیا چنین درخواستی از سوی ایران منطقی و عملی است"؟، تاکید کرد: فوتسال ما فراتر از آسیاست. ما باید از این فرصت‌هایی که داریم استفاده کنیم تا تیم ملی فوتسال ایران پخته‌تر شود. برنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ما کافی نیست و ما را دچار مشکل می‌کند. به همین خاطر حضور افتخاری در اروپا برای ما مساله‌ای ایجاد نمی‌کند.

رئیس کمیته فوتسال در پایان گفت: حضور افتخاری در مسابقات قاره‌های دیگر مرسوم است و به عنوان مثال در یکی از رشته‌های رزمی ایران هم چنین چیزی اتفاق می‌افتد. همچنین تیم ملی فوتبال مکزیک چند سالی است که به عنوان مهمان و افتخاری در مسابقات جام ملت‌های آمریکای لاتین شرکت می‌کند. ژاپن هم مصداق دیگری است که با پرداخت هزینه‌های جام ملت‌های آمریکای لاتین، چند سالی است در این مسابقات به صورت افتخاری حضور داشت.

فدراسیون فوتبال هنوز واکنشی نسبت به این درخواست نشان نداده است. مشخص نیست مسئولان فدراسیون فوتبال چنین درخواستی را به یوفا منعکس خواهند کرد یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها