واکنش سرخ ها به افشای سند قراردادها

این پرسپولیسی های عصبانی

پرسپولیسی ها از اینکه سندی جعلی از قرارداد آنها منتشر شده است به شدت عصبانی هستند. آنها در 24 ساعت گذشته واکنش های مختلفی به این موضوع داشتند.
کد خبر: ۶۶۰۵۷۹
این پرسپولیسی های عصبانی

سایت جام جم ورزشی - برخی از بازیکنان پرسپولیس در رابطه با اتفاقات اخیر گفت و گوهایی انجام داده اند که نظرات آنها را در ادامه می خوانید:

- محسن بنگر: نمی‌دانم این لیست چطور منتشر شده، در این لیست اعلام شده من تا امروز 694 میلیون تومان پول گرفتم که اصلا درست نیست. تا الان 220 میلیون دریافتی داشتم ضمن اینکه 2 اتومبیل 130 میلیون تومانی هم گرفتم که نه پلاک دارد و نه سند. نمی‌دانم کسی که این لیست منتشر کرده چه نیتی داشته اما اگر وزارت ورزش ناراحت است شماره حساب بدهد تا پول اضافه را برگردانیم! وزیر ورزش بیاید و اتومبیل‌هایی که در خانه من وجود دارد را ببرد.

- میثم حسینی : من دقیقاً یک چک 100 میلیونی، یک چک 60 میلیونی و 70 میلیون پول اتومبیلم را گرفته‌ام که در مجموع 230 میلیون می‌شود. اتومبیلی که به من و امید عالیشاه دادند 132 میلیون تومان ارزش داشت که به مبلغ 148 میلیون تومان برای ما فاکتور شد. با این شرایط من چطور 314 میلیون تومان دریافتی داشته‌ام؟ از دریافتی دیگر بازیکنان خبر ندارم و نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم اما خدا می‌داند این اعداد و ارقام از کجا آمده است. این مسائل ضرر فراوانی به پرسپولیس وارد می‌کند. 20 روز بود که می‌گفتند پول می‌دهند اما هیچ خبری نشد و آقایان فقط مصاحبه کردند. نکته جالب اینجاست که با این شرایط پول دادن می‌گویند مالیات را هم بازیکنان باید بدهند. با این شرایط به اداره مالیات هم که برویم باید 200، 300 میلیون مالیات پول نگرفته را بدهیم.

- محمدرضا خلعتبری : یک چک برگشتی باشگاه پرسپولیس که برای دی ماه 92 است دست من است و یک چک 280 میلیونی هم به من دادند که برای خرداد 93 است حالا چطور 900 میلیون پول گرفتم؟ نمی‌دانم با قراردادهای ما چه کار کردند که الان این ادعاها مطرح می‌شود. بر چه مبنایی این حرف‌ها را می‌زنند؟ باید چک‌هایی که در اختیار من است را نشان بدهم تا باور کنید اوضاع چطور است. من انتشار چنین لیستی را نه قبول دارم و نه تایید می‌کنم. حالا جای شکرش باقی است که به من ماشین ندادند وگرنه معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد.

- رضا حقیقی : قرارداد من با باشگاه یک میلیارد و دویست میلیون تومان بوده که تاکنون 500 میلیون از آن را دریافت کردم و یک خودرو به ارزش 300 میلیون نیز تحویل گرفتم که از جمله خودروهای بدون سند واگذار شده به بازیکنان است.حقیقی همچنین مدعی شد در این فصل برای ماندن در پرسپولیس پیشنهاد یک میلیون دلاری دیناموکیف را نادیده گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
۰
۰
خدا به دادتون برسه یك كارگر بدبختو كه میخوان 100هزار تومان حقوقشو زیاد كنن جدشو میارن جلوی چشاش اما یك بازیكن با یك فصل بازی این همه پول میگرن اخرش میبازند یامیگن توپش گرد نبود یا افتاب تیز بود و.........برید خودتون جمع كنید كه یك ملتو سركار گذاشتید
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
۰
۰
لطفا ازحقیقی سوال كنین دیناموكیف كجا؟؟آخه تومحل ما یه زمین خاكیه كه یه تیم به نام دیناموكیف داره وسطح بازی بازیكنانش هم خداوكیلی ازرضا حقیقی خیلی بالاتره.فكرنكنین فوتبال بلدنیستم.توی این فصل یه بازی از رضا حقیقی رو به ما نشون بدین كه بغیر از پاسهای عرضی 4 یا 5 متری وبه قول فوتبالیها پاسهای هرز، وتكلهای بی موقع وخشن وبدردنخور،این آقا كاردیگه ای برا تیم پرسپولیس كرده باشه.تقصیر روزنامه نگاراست كه بیخوداین آقا و سایر بازیكنهای متوهم پرسپولیس رو بادكردن!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها