کد خبر: ۶۵۸۷۳۴
گوآردیولا: هیچوقت نباید منچستر یونایتد را دستکم گرفت


سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان به بازیکنان خود هشدار داد که در دیدار با منچستر یونایتد به هیچ عنوان نباید این تیم ریشه دار انگلیسی را دستکم گرفته و فریب نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری لیگ برتر را بخورند.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری اسپورت وان،ˈپپ گواردیولاˈ در آستانه دیدار تیمش با منچستر یونایتد انگلیس در چارچوب مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا،افزود: نباید به نتایج ناموفق منچستر یونایتد در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس دلخوش بوده و این تیم را دستکم بگیریم.

گواردیولا افزود: منچستری ها تاکنون بارها در مسابقات فینال اروپایی حضور داشته اند و اگر ما در مقابل این تیم همانطوری که در برابر هوفنهایم بازی کردیم ظاهر شویم، با مشکلات زیادی مواجه خواهیم بود.

بایرن مونیخ درحالی که هفته گذشته و هفت هفته مانده به پایان رقابت های این فصل بوندس لیگا قهرمانی خود را مسجل کرده بود،شنبه گذشته در هفته بیست و هشتم مسابقات با نمایشی ضعیف و پر انتقاد در دیدار مقابل هوفنهایم با نتیجه سه بر سه متوقف شد.

سرمربی بایرن مونیخ،کلید موفقیت در مقابل منچستر یونایتد در اولدترافورد را در اختیار گرفتن کنترل توپ در زمین مسابقه از سوی یارانش عنوان کرد و گفت: اگر این اتفاق نیافتد ما با مشکل مواجه خواهیم شد و چاره ای نداریم جز اینکه در زمین حریف کنترل توپ را در اختیار خود بگیریم.

بایرن مونیخ تاکنون دوبار و در سال های 2001 و 2010 در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل منچستر یونایتد انگلیس قرار گرفته که در هر دو سال یکی از تیم های حاضر در مسابقه فینال بوده است.

دلخراش ترین باخت تاریخ برای بازیکنان بایرن مونیخ،شکست 2 بر 1 در مقابل منچستر یونایتد با هدایت آلکس فرگوسن در بازی فینال سال 99 بود که در دقایق تلف شده بازی در نیمه دوم،با دریافت دو گل در کمتر از دو دقیقه، بازی یک بر صفر برده را با باخت دو بر یک عوض کرده و قهرمانی را به شیاطین سرخ واگذار کرد.

مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با انجام دو دیدار پیگیری می شود که طی آن منچستر یونایتد در انگلستان میزبان بایرن مونیخ از آلمان است و تیم های اتلتیکو و بارسلونا هم در یک دیدار خانگی در اسپانیا با هم مصاف می دهند.

یونایتدها در شرایطی میزبان مدافع عنوان قهرمانی،بایرن مونیخ هستند که در وضعیت خوبی بسر نمی برند و این روزها با ارائه بازیهای نه چندان جالب در لیگ جزیره تبدیل به تیمی متوسط شده اند و نه تنها شانسی برای قهرمانی ندارند بلکه برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد هم با اما و اگرهای زیادی مواجه هستند.

شاگردان دیوید مویس در این فصل از رقابت های فوتبال تنها امید خود را قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می دانند و به عنوان یکی از تیم های مرحله یک چهارم نهایی می خواهند تمام تلاش خود را بکار بندند تا با کسب مقام قهرمانی ناکامی های خود را جبران کنند اما با قرعه سختی مواجه شده و در این مرحله باید از سد تیمی بگذرند که در بهترین و آرمانی ترین شرایط خود قرار دارد.

شاگردان گوآردیولا با 5 قهرمانی در اروپا عزم خود را جزم کرده اند تا با پشت سر گذاشتن منچستر یونایتد در دو دیدار رفت و برگشت،برای سومین بار پیاپی حضور در نیمه نهایی این رقابت ها را تجربه کنند،این در شرایطی است که شیاطین سرخ که سه قهرمانی در اروپا را در کارنامه خود دارند آخرین بار در سال 2011 موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها