عبور از چراغ قرمز و انجام حرکات نمایشی

زانتیا با 65 میلیون ریال خلافی توقیف شد

یک دستگاه خودروی زانتیا با 220 کیلومتر سرعت توسط ماموران پلیس راه استان اصفهان در محور اصفهان – شیراز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
کد خبر: ۶۵۸۴۵۴
توقیف زانتیا با 220 کیلومتر سرعت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا رضایی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس راه استان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان به شیراز متوجه سرعت بیش از حد یک دستگاه خودروی زانتیا شدند.

وی افزود: این خودرو توسط ماموران به علت سرعت غیر مجاز متوقف و روانه پارکینگ شد و راننده نیز جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: براساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی پلیس از ادامه رانندگی افرادی که مرتب مرتکب تخلف شده و از انجام تخلفات خود ابایی ندارند جلوگیری می کند و اجازه نخواهد داد تا عده ای اندک از رانندگان متخلف امنیت جاده ها و راه های شهری را به هم ریخته و موجب نارضایتی سایر مردم را فراهم کنند.

رییس پلیس راه انتظامی استان اصفهان در خاتمه خاطر نشان کرد : هدف پلیس از اعمال قانون کسب در آمد نیست بلکه به دنبال این است تا رانندگان توجه بیشتری به رعایت قوانین و مقررات کرده و سهم خود را در تامین امنیت راه ها ایفا کرده و با رعایت قوانین الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها