تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب ۵ بازیکن برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۸۲۳۰
تعجب استقلالی‌ها از صورت متورم عمران‌زاده


تیم فوتبال استقلال یک روز پس از شکست مقابل نفت تهران از ساعت 17 در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برنامه‌های تمرینی خود را پیگیری کرد.

آبی‌پوشان که خود را برای دیدار مقابل الجزیره امارات آماده می‌کنند امروز در غیاب مهدی رحمتی، آرش برهانی، سیاوش اکبر‌پور و خسرو حیدری و مجید غلام نژاد تمرینات خود را پیگیری کردند.

*قبل از شروع تمرین امروز آبی‌پوشان بازیکنان وقتی با چهره حنیف عمران‌زاده روبرو شدند تعجب کرده و وضعیت او را جویا می‌شدند. مدافع استقلال که دیروز در برخورد با بازیکن نفت تهران از ناحیه ابرو و سر دچار شکستگی شد همین ناحیه را 6 بخیه زده و چشم و صورت او به شدت متورم شده است. به همین دلیل بازیکنان در مورد آن صحنه صحبت می‌کردند.

*بازیکنان تیم استقلال همچنین در خصوص اتفاقات بازی روز گذشته و صحنه‌هایی که می‌توانستند گلزنی کنند صحبت می‌کردند. نکته جالب اینجاست که پژمان نوری می‌گفت نمی‌دانم چرا هر کاری می‌کنم توپ‌هایم گل نمی‌شود. حنیف عمران‌زاده نیز اعتقاد داشت اگر پایش به مدافع نفت تهران گیر نمی‌کرد می‌توانست با ضربه سر گلزنی کند.

*امیر قلعه‌نویی امروز با لباس شخصی در تمرین آبی‌پوشان حاضر بود. وی در کنار شاهرخ بیانی و میرشاد ماجدی نشسته و تنها نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان بود.

*امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده و هاشم بیک‌زاده امروز با تیم بازی نکردند و تنها کارهای اختصاصی را انجام دادند. همچنین بازیکنانی که در ترکیب اصلی آبی‌پوشان مقابل نفت تهران به میدان رفته بودند تنها ریکاوری کرده و بقیه بازیکنان در قابل دو گروه تمرین کردند.

*آرش برهانی امروز برای گرفتن عکس از مچ پای خود در تمرین شرکت نکرد.

*آندرانیک تیموریان به همراه دیگر بازیکنان استقلال تمرین کرد و به گفته سرمربی این تیم وی از دیدار مقابل الجزیره می‌تواند تیمش را همراهی کند.

*شعارهای هواداران پس از بازی روز گذشته استقلال مقابل نفت باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شده بود. اکثر بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند تماشاگران حق دارند و طبیعی است که آنها از شکست تیمشان ناراحت باشند اما بازیکنان نیز از اینکه تیمشان نتیجه نمی‌گیرد ناراحت هستند. بازیکنان استقلال که نسبت به کلمه بی‌غیرت حساسیت پیدا کردند اعتقاد دارند تماشاگران در جریان ریز مشکلات تیم قرار ندارند و فقط با یک اتفاق شعارهای احساسی می‌دهند اما باز هم بر این موضوع تاکید دارند که تماشاگر همیشه نسبت به تیمش احساس مسئولیت دارد و حق دارد از باخت تیمش ناراحت شود.

*کسر 20 درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی که بلافاصله پس از باخت آبی‌پوشان به نفت توسط فتح‌الله زاده اعلام شد دیگر سوژه بازیکنان استقلال در تمرین امروز بود. همه بازیکنان در این مورد صحبت کرده و معتقد بودند در حالی که خیلی‌ها پول نگرفتند چگونه می‌شود از قرارداد آنها کسر کرد. تعدادی از بازیکنان اعتقاد داشتند اگر همین گونه جریمه شویم بعضی از بازیکنان باید مبالغی را هم به باشگاه بپردازند!

*تونی کاروالیو که روز گذشته پس از تعویض نسبت به این موضوع اعتراض کرده و پیراهن خود را به زمین کوبیده بود امروز با تذکر کادر فنی روبرو شد و قلعه‌نویی از اعضای کادر فنی استقلال خواست به وی تذکر دهند دیگر این کار را انجام ندهد و در صورت تکرار با وی برخورد خواهد شد.

* تمرین تیم استقلال فردا ساعت 11:30 صبح در سالن وزنه آکادمی ملی المپیک برگزار می شود. این تیم بعد از ظهر استراحت می کند.

* آبی پوشان برای دیدار با الجزیره روز دوشنبه صبح تهران را به مقصد امارات ترک خواهند کرد.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها