ایران در گروه دشواری قرار گرفت

قلعه‌نویی: بازی سختی با تیم نفت داریم

سرمربی استقلال بازی فردای تیمش با نفت تهران را سخت و دشوار خواند.
کد خبر: ۶۵۸۰۰۵
قلعه‌نویی: بازی سختی با تیم نفت داریم

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل نفت تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های برتر فوتبال ایران در ابتدای سخنان خود با ابراز تاسف از برخی خبرها درباره شهادت یکی از مرزبانان ایران به دست گروه‌های تروریستی گفت: امیدوارم این خبر دروغ باشد. اگر امنیت و آسایشی در کشور وجود دارد از رشادت فرزندان بزرگ ایران و مرزبانان است که تلاش می‌کنند با گذشتن از جان خود از وطن و ناموس ما دفاع کنند. امیدوارم اخبار منتشر شده درباره شهادت یکی از این مرزبانان دروغ باشد و همگی هر چه سریعتر در سلامت کامل آزاد شوند.

سرمربی استقلال در ادامه درباره بازی فردا مقابل نفت تهران نیز گفت: بازی بسیار سختی را پیش رو داریم چرا که در حال حاضر جدال میان 5 و 6 تیم اول جدول مانند استقلال – نفت بسیار جدی است و همه این تیم‌ها شانس قهرمانی دارند. ما در تعطیلات لیگ بیشتر از موارد فنی بر روی بحث‌های روانی کار کردیم تا بازیکنان را آماده رقابتهای لیگ کنیم.

وی گفت: نفت تیم بسیار خوبی است و مربی جوانی نیز دارد، امیدوارم همه تیم‌ها از نفت الگوبرداری کنند چرا که مدیران و مربیان و بازیکنان اخلاق‌مداری دارند. گل‌محمدی تیم جوان و یکدستی را تشکیل داده که این کار را برای ما در بازی فردا سخت می‌کند. از این که بازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شود بسیار خوشحالیم و این موضوع می‌تواند به جذابیت بازی بیفزاید.

سرمربی استقلال درباره غایبان استقلال در مقابل نفت نیز گفت: خوشبختانه سه بازیکن اصلی ما شامل هاشم بیک‌زاده، احمد جمشیدیان و خسرو حیدری که در بازیهای گذشته غایب بودند را در این بازی در اختیار داریم که این باعث خوشحالی است. البته آندرانیک تیموریان و سیاوش اکبرپور غایبان استقلال در بازی فردا خواهند بود.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال ایسنا درباره مشخص شدن گروه ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که با امارات، قطر و بحرین هم گروه شده است نیز گفت:‌ به نظر من گروه سختی است چرا که امارات و قطر از تیم‌های خوب به شمار می‌روند، البته تیم ملی ما به جام جهانی صعود کرده و بازیکنان و مربیان شایسته‌ای دارد و امیدوارم بعد از جام جهانی با یک روحیه خوب بازیهای جام ملتهای آسیا را آغاز کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
سرمربی استقلال بازی فردای تیمش با نفت تهران را ((سهت)) و دشوار خواند. اصلاح فرمایید

نیازمندی ها