کد خبر: ۶۵۷۹۸۲
فرکی: هر نتیجه‌ در بازی استقلال و نفت به نفع فولاد است


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز رضایت از آمادگی تیمش پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: همه تلاشمان را می‌کنیم تا 3 امتیاز بازی با تراکتورسازی را بگیریم چرا که در این صورت هر نتیجه‌ای در بازی استقلال و نفت رقم بخورد به نفع ماست.

حسین فرکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آمادگی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از بازی حساس فردا (پنجشنبه) برابر تراکتورسازی اظهار کرد: فولاد هم مانند تراکتورسازی در روزهای گذشته درگیر انجام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و تمرینات آماده‌سازی بود. از این نظر شرایط دو تیم یکسان است ما تلاش می‌کنیم در سه بازی باقیمانده لیگ برتر تمام امتیازات لازم را کسب کنیم تا ضمن حفظ صدرنشینی لیگ تا آخرین هفته بتوانیم به قهرمانی این رقابت‌ها برسیم.

وی در پاسخ به این که آیا به نظرتان تراکتورسازی به خاطر درگیری‌اش با لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به این که دیگر شانسی برای قهرمانی لیگ برتر ندارد، با تمام قوا و فشار روی بازیکنانش به مصاف فولاد می‌آید، به ایسنا گفت:‌ من این طور فکر نمی‌کنم که تراکتورسازی بخواهد در بازی فردا ضعیف بازی کند. البته ما در وهله اول به تیم خودمان فکر می‌کنیم. تراکتور در لیگ برتر هم می‌توانست یکی از کاندیدای قهرمانی باشد و این نشان می‌دهد که تیمی خوب با بازیکنانی بزرگ دارد. آنها به خاطر بعضی مشکلات‌شان نتوانستند در جمع مدعیان باقی بمانند. فکر می‌کنم تراکتورسازی برای دفاع از اعتبارش و جایگاهی که در تبریز دارد با تمام قوا مقابل ما بایستد. به هر حال شوخی نیست و آنها یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران هستند.

فرکی درباره وضعیت مصدومان تیمش پیش از بازی با تراکتورسازی نیز خاطرنشان کرد: آرش افشین تنها بازیکن مصدوم ماست که همچنان نمی‌تواند بازی کند و در بازی فردا هم غایب خواهد بود اما آسیب‌دیدگی پریرا و جعفری خوب شده و سایر بازیکنان نیز آمادگی لازم را دارند.

سرمربی تیم فولاد درباره بازی استقلال و نفت که نتیجه‌اش در تعیین قهرمانی لیگ امسال اثرگذار است نیز اظهار کرد: نتیجه آن بازی هم بسیار مهم است و ما امیدواریم بتوانیم در بازی فردا 3 امتیاز کامل را بگیریم و در این صورت هر نتیجه‌ای که در بازی استقلال و نفت رقم بخورد برای ما مثبت است.

وی در واکنش به این که آیا نگران داوری‌ها در هفته‌های پایانی لیگ نیستید گفت: به هیچ وجه نگران نیستم. ما داوران خوبی داریم که می‌توانند قضاوت‌های صحیحی در هفته‌های پایانی داشته باشند. البته اشتباه ممکن است از سوی هر داوری سر بزند اما تعمدی نیست امیدوارم داوران هم دقت بیشتری نسبت به قبل داشته باشند. هر چند آنها خودشان می‌دانند که عملکردشان می‌تواند قهرمان لیگ را تغییر دهد.

سرمربی تیم فولاد در پاسخ به این که آیا از عملکردتان در لیگ قهرمانان آسیا رضایت دارید به ایسنا گفت: طبیعی است، با توجه به این که فولاد در دو بازی خارج از خانه‌اش در دور رفت مرحله گروهی قهرمانان آسیا نباخت و توانست از حریفانش امتیاز بگیرد و همین‌طور بازی داخل خانه را پیروز شود ما باید از عملکردمان راضی باشیم. هر چند در بازی آخر که کار به تساوی کشیده شد ما تا دقایق پایانی از حریف پیش بودیم و با بدشانسی گل مساوی را دریافت کردیم اما در مجموع از نتایج به دست آمده در سه بازی گذشته رضایت داریم. فکر می‌کنم بعد از دو بازی دیگر تکلیف تیم‌های صعود کننده از این گروه مشخص شود. هدف فولاد این است که به عنوان تیم اول از گروهش به مرحله بعد راه یابد.

فرکی در پاسخ به این که فشردگی بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به تیم‌تان ضربه نمی‌زند و آیا آمادگی لازم را برای قرار گرفتن در این شرایط را دارید، اظهار کرد: به هر حال این مشکل وجود دارد و تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید شرایط سختی را تحمل کنند. فکر می‌کنم مربیانشان هم در این زمینه با من هم عقیده باشند. انجام شش بازی در طول یکماه کار ساده‌ای نیست آن هم درفوتبال ما که شرایط خاص خودش را دارد. به هر حال هیچ کدام از ما چاره‌ای نداریم و باید این وضعیت را تحمل کنیم. سعی می‌کنیم از تمام حربه‌های لازم استفاده کرده و با تلاش بی‌وقفه کادر فنی و کادر پزشکی بازیکنان را آماده نگه داریم.

سرمربی تیم فولاد در پایان با قدردانی خانواده‌های بازیکنان و کادر تیمش اظهار کرد: من از تمام خانواده‌های بازیکنان و کادر تیم فوتبال عذرخواهی می‌کنم چرا که آنها امسال عید نداشتند. بازیکنان ما قبل از تحویل سال بازی داشتند و بعد از آن تمرین کردند و مدام در حال آماده‌سازی هستند. بخش مهمی از کار ما را خانواده‌های آنها انجام دادند که با صبوری این وضع را تحمل کرده و با آن کنار آمدند امیدوارم بتوانیم با گرفتن نتایج خوب مزد زحمات آنها و اعضای تیم را بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها