کد خبر: ۶۵۷۹۵۲
بایرن‌مونیخ قهرمان بوندسلیگا شد

بایرن مونیخ با برتری مقابل هرتابرلین در 7 هفته به پایان بوندس لیگا قهرمانی خود را قطعی کرد و تبدیل به اولین تیمی شد که در ماه مارس قهرمانی‌اش مسجل شده است.

بایرن دیشب در حالی به مصاف هرتا رفت که با اختلاف 23 امتیازی نسبت به دورتموند درصدر جدول قرار داشت و برای مسجل کردن قهرمانی به گرفتن امتیاز در این بازی نیاز داشت.

بازی طبق پیش بینی ها با برتری بایرنی ها آغاز شد و این تیم خیلی زود توانست به گل اول برسد. پاس عرضی توماس مولر پس از برخود به مدافعین هرتا پشت 6 قدم به کروس رسید و او با ضربه‌ای مطمئن توپ را از زیر پاهای کرافت به گل اول بازی تبدیل کرد. در ادامه بایرن فشار خود را روی دروازه هرتا بیشتر کرد و به گل دوم هم دست یافت. فیلیپ لام که در موقعیت سانتر قرار داشت با یک پاس به عقب توپ را به شواینی رساند و سانتر دقیق و نرم شواینی را گوتسه از چند قدمی دروازه تبدیل به گل دوم بایرن کرد.

در 30 دقیقه پایانی نیمه اول بایرن حاکم بازی بود و توانست چندین موقعیت جدی روی دروازه هرتابرلین خلق کند اما بازیکنان این تیم موفق به گلزنی مجدد نشدند.

نیمه دوم هم با برتری کامل بایرنی‌ها همراه بود و توانستند به خوبی بازی را کنترل کنند و اجازه خودنمایی به یاران لوهوکای ندادند. اما در ادامه میزبان یکی از گل ها را جبران کرد. رافینیا مرتکب خطای پنالتی شد و آدریان راموس ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد اما این پایان کار نبود. همکاری گوتسه و ریبری از میانه میدان شروع شد و گوتسه پس از جای گذاشتن مدافع هرتا توپ را به ریبری رساند و او با ضربه چیپ زیبا گل سوم بایرن را به ثمر رساند تا باواریایی‌ها هفت هفته مانده به پایان بوندسلیگا قهرمان شود. / ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها