هفته بیست‌ و هشتم لیگ برتر فوتبال

جدال استقلال و نفت در آزادی

کد خبر: ۶۵۷۹۴۴
جدال استقلال و نفت در آزادی


هفته بیست‌ و هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر فردا (پنج‌شنبه) برگزار می‌شود.

سه هفته پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر از حساسیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است چرا که هنوز پنج تیم شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را دارند و هفت تیم هم عملا کاندیدای سقوط هستند هرچند روی کاغذ به نوعی 9 تیم می‌توانند در جمع سه تیم انتهایی جدول قرار گیرند.

این رقابت‌ها فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری 8 دیدار به صورت هم‌زمان در ساعت 17:30 در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که بی‌تردید یکی از حساس‌ترین این بازی‌ها جدال استقلال و نفت تهران در ورزشگاه آزادی است. استقلال با 50 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و نفت با 48 امتیاز بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در جایگاه چهارم ایستاده است. هر دو تیم از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ امسال هستند.

در این بین مسابقه فولاد خوزستان که با 51 امتیاز صدرنشین لیگ است با تراکتورسازی که دیگر شانس قهرمانی ندارد می‌تواند حساس باشد چرا که تراکتورسازی آسیایی برای دفاع از حیثیت تیمش به میدان می‌آید و فولاد هم با کسب 3 امتیاز این مسابقه می‌تواند فاصله‌اش را با سایر رقبا حفظ یا بیشتر کند.

پرسپولیس یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در رشت به مصاف داماش می‌رود. داماش 25 امتیازی در رده سیزدهم جدول قرار دارد که برای فاصله گرفتن از منطقه سقوط به کسب امتیاز در این مسابقه علاقه شدیدی دارد. پرسپولیس هم برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز برد نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا ،سپاهان پنجمین کاندیدای قهرمانی لیگ کار آسان‌تری نسبت به رقبایش دارد چرا که در اصفهان میزبان سایپایی است که تقریبا نه کاندیدای سقوط است و نه شانسی برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی دارد. سپاهان اکنون با 47 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته و سایپا با 32 امتیاز نهم است.

برنامه کامل بازی‌های هفته بیست‌وهشتم به شرح زیر است:

استقلال تهران – نفت تهران

داماش گیلان – پرسپولیس تهران

فولاد خوزستان – تراکتورسازی تبریز

سپاهان اصفهان – سایپا کرج

صبا قم – ذوب‌آهن اصفهان

راه‌آهن تهران – استقلال خوزستان

گسترش فولاد تبریز – ملوان بندرانزلی

فجرسپاسی شیراز – مس کرمان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها