کد خبر: ۶۵۷۹۱۷
ماجدی: امیدوارم کمی شانس چاشنی کار استقلال شود

سرپرست تیم استقلال با اظهار امیدواری به اینکه "کمی شانس چاشنی کار" تیمش شود، معتقد است که استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر امید زیادی دارد.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که تمرینات استقلال در سال جدید از سوم فروردین ماه شروع شده است، اظهار کرد: امروز (سه‌شنبه) سومین جلسه تمرین خود را پشت سر می‌گذاریم و خوشبختانه همه بازیکنان در تمرینات حضور دارند.

وی در مورد شرایط آندو تیموریان نیز گفت: آندو هم با ما تمرین می‌کند اما مصدومیت او به طور کامل برطرف نشده است، بنابراین برای بازی با نفت منتظر نظر کادر پزشکی تیم هستیم تا نظر نهایی را در مورد آندو ارائه کنند.

ماجدی در مورد شرایط روحی تیم بعد از بازی مقابل الجزیره امارات نیز افزود: متاسفانه بازی مقابل الجزیره را در تهران با تساوی پشت سر گذاشتیم. البته به نظر من در آن بازی، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و که به نظر من نتیجه تساوی در آن بازی کمی ناعالانه بود. وقتی که توپ‌هایمان در سه قدمی دروازه وارد دروازه نمی‌شود چه کار می‌توان کرد؟! البته بازیکنان ما بعد از یک ریکاوری آن را بازی را فراموش کرده‌اند و در حال حاضر در شرایط روحی خوبی به سر می‌برند.

وی همچنین تصریح کرد: ان‌شاء‌الله سعی می‌کنیم بهترین بازی را در بازی برگشت مقابل الجزیره به نمایش بگذاریم. بازیکنان هم، هم قسم شده‌اند که در شش بازی آینده تمام تلاش خود را انجام دهند تا نتایج لازم را کسب کنیم. من هم امیدوارم کمی شانس چاشنی کار ما شود تا تیم‌ ما بتواند نتایج لازم را کسب کند.

سرپرست استقلال با اشاره به بازی این تیم مقابل نفت تهران نیز گفت: این بازی به نوعی یک بازی شش امتیازی محسوب می‌شود اما به نظر من همه چیز در روز آخر مشخص خواهد شد. اگر ما بتوانیم سه امتیاز بازی مقابل نفت را کسب کنیم مطمئنا یکی از شانس‌های قهرمانی خواهیم بود در حال حاضر قبل از بازی با نفت فکر می‌کنم هر سه تیم بالای جدول به طور مساوی برای قهرمانی شانس دارند.

وی در پایان درباره مشکلات مالی استقلال نیز خاطرنشان کرد: آقای فتح‌الله‌زاده به دنبال حل مشکلات هستند. البته قبل از سال نو هم مقداری به بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت کردند. بازیکنان هم در حال حاضر دغدغه مالی ندارند و تمرکزشان روی بازی‌های آینده است تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها