وارد کردن یک خودروی فراری 8 میلیارد تومانی از سوی حمید سوریان جنجال زیادی به پا کرد.
کد خبر: ۶۵۷۸۵۰
جنجال خودروی 8 میلیارد تومانی حمید سوریان

سایت جام جم ورزشی - داستان از آنجا آغاز شد که یکی از شبکه‌های تلویزیونی در گزارشی متفاوت از تردد فراری گرانقیمت و قرمز رنگی خبر داد که باعث بهت و تعجب پایتخت نشینان شده و هنوز معلوم نیست مالک این خودروی 8 و نیم میلیارد تومانی کیست!

همین گزارش کافی بود تا تمام رسانه‌ها بدنبال این سوژه ناب و امروزی بروند تا به قول معروف مو را از ماست بکشند. این خبر دهان به دهان می‌چرخید تا اینکه مشخص شد مالک این خودروی میلیاردی کسی نیست جز حمید سوریان،‌ قهرمان کشتی فرنگی ایران و جهان. ضمن اینکه گفته می‌شد سوریان مجوز ورود این خودرو را در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد و یک سال قبل از بازی‌های المپیک 2012 لندن هدیه گرفته بود.

به هیچ عنوان قصد تکرار مکررات و اتفاقات رسانه‌ای آن روزها را نداریم اما آنچه مسلم است این خودرو میلیاردی، تبدیل به نوعی تسویه حساب جناحی شد که حمید سوریان ناخواسته در مرکز آن قرار گرفت.

به گزارش مهر دیری نپائید که قهرمان جهان و المپیک نیز سکوت خود را شکست و در توضیح پیرامون این خودروی میلیاردی به یکی از روزنامه‌های صبح گفت: مجوز ورود این خودرو به نام من است، اما قیمت اعلام شده برای این خودرو اغراق‌آمیز است و مابه‌التفاوت قیمت آن با مازراتی و پورشه‌هایی که به کشور وارد می‌کردند، خیلی ناچیز است. بله، من یک مجوز ماشین داشتم و چند وقت پیش با مجوز من این ماشین به داخل آمد ولی متعلق به من نیست و کسی را هم که خودرو را وارد کرده و حتی خود خودرو را ندیده‌ام."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
كشتی گیرای ایران واقعا حقشونه اخه كشتی ایران همیشه چند تا مدال میاره ولی فوتبالیستها فقط پولش رو میگیرن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها