بازیکنان فینال تاریخی بایرن-منچستر کجا هستند؟

گزارش سایت یاهو از علی دایی

سرمربی پرسپولیس گفت:امیدوارم در سال 93 بهترین اتفاقات برای پرسولیس رقم بخورد.
کد خبر: ۶۵۷۷۴۸
دایی:برای قهرمانی سه فینال در پیش داریم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت ی باشگاه پرسپولیس در پایان تمرین عصر یکشنبه سرخ‌پوشان،علی دایی در گفت‌وگو با گزارشگر شبکه خبر در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
علی دایی در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با توجه به تعطیلی پیش آمده در رقابت‌های لیگ‌برتر اردوی خوبی را در استان مازندران داشتیم که طبق برنامه دو بازی مناسب در چمن مصنوعی برگزار کردیم تا برای اولین بازی در سال جدید برابر داماش گیلان آماده شویم.

وی افزود:داماش تیم خوبی است که در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار است. بازی با توجه به شرایط دو تیم بازی سختی خواهد بود.اما ما برای ماندن در کورس قهرمانی سه فینال پیش‌رو داریم که اولین آن را مقابل داماش برگزار خواهیم کرد.ما محکوم به کسب 3 امتیاز این بازی هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره این که در تعطیلات نوروزی ناچار به آماده سازی تیم خود است خاطرنشان کرد:این شرایط ورزش حرفه‌ای است.درحالی که همگان تنها قراردادهای فوتبالیست‌ها را می‌بینند،این نکته از نظرها دور می‌ماند که آنها نمی‌توانند مانند سایر هم‌وطنان خود از تعطیلات عید استفاده کرده و در کنار خانواده‌های‌شان باشند.ما فوتبالیست‌ها مثل خیلی از رشته‌های ورزشی دیگر هیچ امکانی برای استفاده از تعطیلات و مرخصی نداریم.با این حال من و شاگردانم تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا با آمادگی کامل به رشت برویم و از دیدار برابر داماش با دست پر به تهران بازگردیم.

آقای گل جهان فوتبال در خصوص این که گفته می‌شود پس از اعلام رای کمیته انضباطی درباره برگزاری دیدار داماش و پرسپولیس بدون تماشاگر احتمال دارد این بازی با حضور تماشاگران انجام گیرد اظهار داشت:من هم تا امروز هنوز نمی‌دانم این بازی با تماشاگر برگزار خواهد شد یا بدون تماشاگر.البته ما سعی و تمرکزمان روی پیروزی در این بازی است.

پایان‌بخش این مصاحبه تلویزیونی درباره مسئله واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی بود.علی دایی در این مورد گفت:ما هم امیدواریم بهترین اتفاق ممکن در این‌باره به وقوع بپیوندد.در این خصوص جلسات متعددی برگزار شد.دکتر خادم نیز تلاش و پیگیری زیادی در این‌باره انجام داده که امیدواریم در سال 93 به سرانجام برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها