پیام صادقیان در پی اتفاقات بازی پرسپولیس - نفت تهران از هواداران، سرمربی و اعضای کادر فنی، همبازیانش و مسئولان باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۶۵۷۴۵۸
صادقیان: شرمنده‌ام، نباید درگیر می‌شدم

به گزارش جام جم ورزشی ، پیام صادقیان در آستانه تحویل سال نو در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به خاطر اتفاقاتی که در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل نفت رخ داد، بسیار ناراحتم. دیشب تا صبح خوابم نبرد، چرا که این اتفاق در آستانه سال جدید و عید نوروز موجب رنجش و ناراحتی خاطر هواداران میلیونی پرسپولیس و همچنین کادر فنی و همبازیانم شد.

وی در ادامه افزود: نمی‌خواهم به این موضوع اشاره کنم که بحث بین من و همبازیم رضا حقیقی چرا و چگونه به وجود آمد. اصلاً نمی‌خواهم بگویم من چند درصد مقصرم و رضا حقیقی چقدر. به طور کلی این اتفاق نباید رخ می‌داد و من واقعاً شرمنده هواداران هستم که در این روزهای آخر سال با این اتفاق باعث ناراحتی و دل نگرانی آنها شدم. امیدوارم که آنها من را ببخشند.

«از سرمربی بزرگوارم علی دایی و اعضای محترم کادر فنی به خاطر بروز این اتفاق شرمنده‌ام»،‌ وی با بیان این جمله افزود: امیدوارم آقای دایی که همیشه مثل یک برادر بزرگتر با ما رفتار می‌کند از این مسئله گذشت کند. امیدوارم فرصتی فراهم شود که من بتوانم در 3 بازی آینده تیم پرسپولیس را همراهی کنم تا به قهرمانی این تیم کمک کرده و دینم را ادا کنم.

هافبک تهاجمی پرسپولیس خاطر نشان کرد:‌ تمام آرزوی من در سال جدید قهرمانی پرسپولیس و همراهی تیم ملی در جام جهانی است. امیدوارم در سایه تصمیمات باشگاه و کادر فنی فرصت همراهی پرسپولیس در 3 بازی آینده و کمک کردن به تیم برای قهرمانی را داشته باشم و با ارائه بهترین بازی‌ها بتوانم دل هواداران را شاد کنم.

وی همچنین تصریح کرد: همین جا سال نو را به تمام هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و برای آنها سلامتی، موفقیت و قهرمانی پرسپولیس را در سال نو آرزو می‌کنم. بنده تابع تصمیمات باشگاه پرسپولیس و آقای دایی هستم. باز هم ضمن عذرخواهی از هواداران، آقای دایی، اعضای کادر سرپرستی و فنی، همبازیانم و مدیران و مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم شانس کمک کردن به قهرمانی پرسپولیس را در 3 بازی آتی داشته باشم.

این بازیکن جوان در خاتمه اظهار داشت: به طور کلی نباید این اتفاق رخ می‌داد. تمام هدف من این است که مربیانم و هواداران از عملکردم راضی باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها