از مرکز زمین به میانه میدان می فرسته

گاف های جواد خیابانی در گزارش بازی کلمبیا و یونان

ضبط برنامه تلویزیونی "آقای گزارشگر" به تهیه کنندگی و کارگردانی هنری مهدی محمدی پایان یافت.
کد خبر: ۶۵۶۲۹۹
حمید استیلی و جواد خیابانی داور مسابقه گزارشگری شدند

به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما، مراحل تصویربرداری رقابت ورزشی و رسانه ای آقای گزارشگر روز چهارشنبه 21 اسفندماه در سالن آمفی تئاتر برج آزادی به پایان رسید.

در این برنامه 102 نفر شرکت کننده در 17 گروه 4 نفره برای کسب عنوان آقای گزارشگر به رقابت می پردازند. اجرای این برنامه را محمدرضا احمدی بر عهده دارد. جواد خیابانی، مزدک میرزایی، هوشنگ نصیرزاده و هادی طباطبایی به عنوان 4 داور اصلی این برنامه را همراهی می کنند و در هر قسمت نیز یکی از گزارشگران فوتبال یا نماینده ای از این رشته ورزشی به عنوان داور مهمان در این برنامه حضور دارند. اسکندر کوتی، عباس بهروان، حمید استیلی، خسرو والی زاده و... از جمله این افراد هستند. همچنین برخی از بازیگران و هنرمندان نیز در آیتمی ویژه از این برنامه گزارشگری فوتبال را تجربه می کنند.

عوامل و دست اندرکاران زیر در تولید این برنامه نقش داشته اند:

کارگردان: معصومه زعیمی نیکو، دستیاران تهیه: حمید آرامون، مهدی سیلانه، مهدی محمدی پور، تصویربرداران: مرتضی داوودی، فرهاد لواسانی، تورج مجد، داوود بازرگانی، منشی صحنه:لورا خالدی، مدیر صحنه: فرهاد فاضلی، سپهر الیاسی، صدابرداران: احمد طاعی، حمیدرضا یارندپور، نورپرداز: مسعود رجبیان، دستیاران نور: فرشید فاضلی، امیر محمدی، مصطفی فرضی و...

برنامه تلویزیونی "آقای گزارشگر" کاری از گروه ورزش این شبکه است که به تهیه کنندگی مهدی محمدی نوروز 93 هر شب ساعت 23.15 دقیقه روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها