اختصاصی جام جم ورزشی - پروژه عظیم پروین برای دور زدن علی دایی

پروین پرسپولیس را اجاره می کند/ پرسپولیس فصل آینده با حضور مایلی کهن- علی کریمی- عابدزاده!

علی پروین برای کنار گذاشتن علی دایی چنان برنامه ای را ترتیب داده که بعید به نظر می رسد آقای گل جهان توانایی مقابله با آن را داشته باشد.
کد خبر: ۶۵۵۷۶۸
پروین پرسپولیس را اجاره می کند/ پرسپولیس فصل آینده با حضور مایلی کهن- علی کریمی- عابدزاده!

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛بحث واگذاری قطعی سرخابی ها فعلا شدنی نیست. این موضوعی است که وزارت ورزش به آن رسیده و حالا در صدد آن است تا برای حل مشکلات مالی پرسپولیس چاره اندیشی کند.
آنها راه حل منطقی را در اجاره دادن پرسپولیس دیده اند.کسی که می خواهد وارد گود شود باید تتمه هزینه های فصل جاری و باقیمانده قراردادها (حدود 12 میلیارد) را بپردازد و برای فصل بعد هم رقمی حدود 40 میلیارد تومان کنار بگذارد. این شرط وزارت ورزش برای کسانی است که می خواهند پرسپولیس را در اختیار بگیرند.مبلغ فصل جاری باید نقد واریز شود و بابت فصل آتی هم ضمانت لازم اخذ می شود. این اجاره یکساله است زیرا طبق قانون بودجه باید تا پایان سال 93 این دو باشگاه واگذار قطعی شود.
علی پروین عصر جمعه نشستی با امیر خادم داشت تا برنامه های خود را اعلام کند و به عنوان یکی از متقاضیان اجاره باشگاه پا پیش گذاشت.
او شروط مالی را پذیرفت اما اعلام کرد باید هیات مدیره طبق نظر او چیده شود. ترکیب هفت نفره پروین برای پرسپولیس اینگونه است:حسین هدایتی، محمدعلی پورمختار، محمد دلبری(شهردار قم ) ، مهدی جهانگیری کوهشاهی ( رییس بانک گردشگری ) ، مهدی مهدوی کیا ، علی پروین و مجید فرخزادی. حسین هدایتی رییس هیات مدیره و علی پروین هم مدیرعامل خواهد بود.در حالی که هیات مدیره فعلی پرسپولیس نقش زیادی در رساندن پروین به مدیر عاملی داشته اند اما پروین هیچ یک از آنها را در ترکیب پیشنهادی خود قرار نداده و حتی قید منتقمی را زده است.
اینکه وزارت با ترکیب پیشنهادی پروین موافقت خواهد کرد یا خیر یک بحث مجزاست اما او حتی ترکیب کادر فنی فصل بعد خود را انتخاب کرده و با محمد مایلی کهن به توافق کامل رسیده است.سلطان سرخ ها قول بازگشت علی کریمی و خداحافظی او با پیراهن پرسپولیس را هم داده است.مایلی کهن هم قرار است از احمد عابدزاده در کادر فنی استفاده کند و از داریوش مصطفوی هم به عنوان قائم مقام مدیرعامل نام برده می شود!
پروین علاوه بر حضور هدایتی روی قرارداد مالی با بانک رسالت هم حساب کرده است. او بدین ترتیب قرار است علی دایی و دوستانش را مات کند و پرسپولیس رادر اختیار بگیرد.گرچه یکی از افراد تاثیر گذار در وزارت ورزش به هیچ عنوان موافق حضور پروین و هدایتی نیست و همین باعث شده نتیجه کار در ابهام باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
سامیار
United States
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
خدایا چی كار كنیم تا این علی پروین حریص دست از سر پرسپولیس برداره؟ ببین برای اینكه علی دایی رو كنار بذاره داره چه جنایتی در حق پرسپولیس می كنه. می خواد مایلی كهن رو بیاره. خدایا باورم نمیشه! جام جم این خبر شما راسته؟
nariamn
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
علی پروین نمی تونه این كار رو بكنه ، آره.
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
حاضرم پرسپولیس بره دسته یك ولی ممد مایلی سرمربی نشه
masoud
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
خدا رحم كنه به پرسپولیس با آشی كه پروین آشپزشه
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
باز خوبه علی كریمی رو بر میگردونه
خدا وكیلی بازوبند كاپیتانی فقط به جادوگر میاد
رفیق سردار
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
عمراً پروین بتونه پرسپولیس رو اجاره كنه ! پروین فقط پول آورده اونهم پول خرد هدایتی كه خودش از همه بدهكارتره
پرسپولیس مال رویانیانه ، عشق رویانیانه و دیر یا زود تصاحبش میكنه . ببینید كی بهتون گفتم ! همین الان كه اینجا نشستین قرارداد پیش فروش پرسپولیس رو هم با آدمهای بمراتب پولدار تر از رفقای پروین بسته . بابا اینا هم پول دارن(پول زیاد مثل بابك زنجانی) - هم زور - و هم ... یادتون باشه كی گفتم . هر كی هم جلوشون قرار بگیره سر به نیستش می كنن . علی دایی هم فقط یكی از مهره های سرداره كه به وقتش بازی خودش رو میكنه و كنار میره . شما اینا رو نمیشناسید من می شناسم خیلی خیلی خفن كار می كنن
كاملیا
Netherlands
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
خدایا علی دایی بمونه تا این مایلی كهن نیاد توی كادر فنی
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
مگر قصد دارید پرسپولیس به دسته یك سقوط كند كه می خواهید مایلی كهن را بیاورید . ؟ چون مایلی كهن متخصص این كاره . اگر شك دارید امتحان كنید .!!

نیازمندی ها