به اهداف خوددر اردوی مازندران رسیدیم

دایی: درباره صادقیان ریسک نکردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در اردوی مازندران به اهدافی که مدنظر داشتیم دست یافتیم.
کد خبر: ۶۵۵۶۱۵
دایی:  درباره صادقیان ریسک نکردم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ علی دایی پس از بازی با نساجی در کنفرانس خبری حضور یافته و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
سرمربی پرسپولیس درباره شکست یک بر صفر سرخپوشان گفت: برای ما در بازی‌های تدارکاتی برد و باخت مهم نیست بلکه محک زدن نفرات و ارزیابی سیستم و تاکتیک‌های موردنظر در اولویت است. ما در این بازی موقعیت‌های گلزنی بسیار خوبی را از دست دادیم. تیم نساجی مازندران هم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشت البته آنها در نیمه اول فشرده و کمی بسته بازی می‌کردند. در مجموع ما به اهدافی که در اردوی مازندران مد نظر داشتیم دست یافتیم. دو بازی تدارکاتی خوب را انجام دادیم و در چمن مصنوعی تمرین و بازی کردیم تا برای بازی با داماش که درچمن مصنوعی برگزار می‌شود مشکلی نداشته باشیم. نفرات و تاکتیک‌های مدنظرمان را مورد ارزیابی قرار دادیم و بازیکنان در آمادگی خوبی قرار گرفتند. اینجا هواداران هم استقبال بسیار خوبی از تیم پرسپولیس داشتند و از نظر روحی نیز در شرایط خوبی قرار گرفتیم. در مجموع باید از مسئولان برگزاری این تورنمنت، هواداران و تیم‌های حاضر در این مسابقات تنقدیر و تشکر کرد.
دایی در پاسخ به این سوال که پیام صادقیان در بازی مقابل صدرای نکا دو پاس گل داد اما مقابل نساجی به میدان نرفت ،گفت: پیام در بازی قبلی دچار مصدومیتی شد و ما ریسک نکردیم و به همین دلیل به او بازی ندادیم تا مشکلی برایش بوجود نیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها