رضا حقیقی سال گذشته و در میانه های فصل با تلاش محمد رویانیان به پرسپولیس پیوست و قراردادی به مدت 2 سال و نیم با این تیم به امضا رساند.
کد خبر: ۶۵۵۵۱۴
حقیقی یکشنبه قراردادش را با پرسپولیس تمدید  می کند!

سایت جام جم ورزشی - البته تلاش های رویانیان برای به چنگ آوردن هافبک جوان فجر سپاسی، این بازیکن را حسابی ذوق زده کرد و هافبک شاندیزی فجر برای تعارف هم که شده بندی را در قراردادش به میان آورد که با جدایی رویانیان او هم به عنوان بازیکن آزاد اعلام شود و مدیرعامل سابق قرمزپوشان هم این بند را با خرسندی پذیرفت. اما با جدایی رویانیان از پرسولیس حقیقی که چندان قرارداد سفت و محکمی برای جدایی از پرسپولیس نداشت از این فرصت استفاده کرد و در میان تعجب طرفداران به کمیته انضباطی رفت و از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد. شکایت او مبنی بر این بود که از حالا بازیکن آزاد است و کمیته انضباطی باید حکم بازیکن آزاد بودنش را تایید کند که این امر هم صورت پذیرفت.
البته رضا حقیقی قصد جدا شدن از پرسپولیس را نداشت و تنها به قصد بهبود شرایط قراردادش دست به این عمل زد. حالا خود حقیقی اعلام کرده روز یکشنبه مدیر برنامه هایش با علی پروین برای تمدید قراردادش دور یک میز خواهند نشست.
این بازیکن اعلام کرده برای نشان دادن حسن نیت اش قبل از پایان لیگ می خواهد قراردادش را به مدت یکسال دیگر تمدید کند تا در اختیار تیم محبوبش باشد. البته در قرارداد جدید بندی وجود خواهد داشت که به حقیقی اجازه خواهد داد در صورت اینکه پیشنهادی از خارج از کشور به این بازیکن برسد بدون هیچ مشکلی از باشگاه جدا شود.
به گزارش i-sport پیش از این شایعاتی مبنی بر پیوستن این بازیکن به باشگاه استقلال وجود داشت که حالا شماره 11 پرسپولیس برای پایان دادن به شایعات قراردادش را تمدید خواهد کرد. نکته ی دیگر این است که با قرارداد قبلی در صورتی که حقیقی قصد پیوستن به تیمی در خارج از کشور داشت باید مبلغ کلانی را به سرخ پوشان بابت فسخ قراردادش تقدیم می کرد که حالا این امر منتفی شده و حقیقی به راحتی می تواند از باشگاه جدا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها